در حال بارگذاری ...
در میان استقبال پر شور تماشاگران

نمایش «جهانگیر و‌ غیره» در تکاب اجرا شد

نمایش «جهانگیر و غیره» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم نژاد به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی نمایش «جهانگیر و غیره» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم نژاد افشار اثری از گروه نمایش سپید شهرستان تکاب از ۲۸ دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ به تعداد ۲۲ اجرا در میان استقبال پر شور مخاطبان به اجرا شد.
نمایش «جهانگیر وغیره» روایتی طنز گونه از موقعیت‌های خلق شده برای مترسک یک مزرعه در مواجهه با مرگ رخ می‌دهد. این نمایش تلاش می‌کند لحظات پایانی مترسکی را در یک مزرعه به صورت دراماتیک بیان کند. طنزی که در جریان این مسیر شکل می‌یابد بیشتر شبیه به گروتسک می‌باشد. جهانگیر مترسک مزرعه بر اثر فشار های ذهنی دچار بیماری شده و می‌کوشد مسیر درستی را از واقعیت‌های پنهان و آشکار مردمان را در رویارویی با موضوع مرگ به تصویر بکشد.
هادی نقودی، محمد جهانی و مرضیه علیزاده در این اثر ایفای نقش کردند.
سایر عوامل اجرایی این نمایش عبارت بودند از:
ابوالفضل شمسی: مسئول صحنه و سالن/ امیر فتحی: انتخاب موسیقی و افکت/ حسین شکری: طراحی نور/ سریه نجفی: طراحی دکور و صحنه/ فاطمه تارویردی: منشی صحنه و تبلیغات/ حسین ستاری: مسئول گرافیک و طراحی پوستر/ امیر حافظ قاسم نژاد: افشار طراح لباس و گریم/ حمید حقی: طراحی صحنه و دکور.
نمایش «جهانگیر و غیره» در دومین جشنواره اسنانی طنز قیریل جام نقده و سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی سال جاری حضور موفق داشته است.




نظرات کاربران