در حال بارگذاری ...

کارگاه آموزش بازیگری در شهرستان ماکو برگزار شد

کارگاه آموزشی بازیگری، با تدریس رضا حسین‌آبادی، در شهرستان ماکو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی بازیگری، از ۱۳ تا ۱۷ دی ۱۴۰۲، توسط منطقه آزاد ماکو با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان، برگزار شد.

در این کارگاه که توسط رضا حسین‌آبادی، کارشناس ادبیات نمایشی برگزار شد، مباحثی همچون شناخت ابزار بازیگر (بدن، بیان و حس) و همچنین راه‌های رسیدن به نقش مطرح شد.

همچنین در طول برگزاری کارگاه، هنرجویان اقدام به تمرین عملی کرده و در پایان هر جلسه، مشکلات پیش روی هنرجویان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. تمرین بیانی برای بازیگر و تمرین آمادگی بدن بازیگر، از دیگر بخش‌های این کارگاه بود .




مطالب مرتبط

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی که روز جمعه 15 دی، در حال کار در یک پروژه سینمایی در زاهدان سکته مغزی کرد و درگذشت، به مهاباد انتقال یافت و روز دوشنبه 18 دی، با حضور جمع بزرگی از هنرمندان و مسئولان، در باغ فردوس این شهر، به خاک سپرده شد.

|

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

|

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

نمایش «هویت» به کارگردانی بهاره خضر سواره، از ۳۰ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۲، در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهاباد اجرا شد.

|

نظرات کاربران