در حال بارگذاری ...

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان‌ غربی، نشست بررسی و آسیب‌شناسی آثار ارائه شده در چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، 10 دی 1402،  در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد. 

در این نشست که با حضور کارگردانان، بازیگران و سایر عوامل اجراهای جشنواره مونودرام ژیوار برگزار شد، حوزه‌های مختلفی همچون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور به شکل یک کارگاه آموزشی و مبتنی بر آموزه‌های آکادمیک، توسط بختیار پنجه‌ای، بررسی و ارزیابی شدند. 

در پایان این نشست، به پرسش‌های هنرمندان حاضر در زمینه‌های متفاوت پاسخ داده شد.

چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، با دبیری امید خاک‌پور و حضور ۱۱ اثر، آبان 1402، توسط آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی اهورا، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد، در این شهرستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

نمایش «هویت» به کارگردانی بهاره خضر سواره، از ۳۰ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۲، در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهاباد اجرا شد.

|

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی که روز جمعه 15 دی، در حال کار در یک پروژه سینمایی در زاهدان سکته مغزی کرد و درگذشت، به مهاباد انتقال یافت و روز دوشنبه 18 دی، با حضور جمع بزرگی از هنرمندان و مسئولان، در باغ فردوس این شهر، به خاک سپرده شد.

|

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛  نمایشنامه « کارنامه بندار بیدخش » نوشته بهرام بیضایی و هدایتگری سعید زینالی در تاریخ 1 و 2 آذر  و همچنین 8 و 9 آذر 1402 با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای ...

|

نظرات کاربران