در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

نمایش «هویت» به کارگردانی بهاره خضر سواره، از ۳۰ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۲، در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهاباد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی، نمایش «هویت» به نویسندگی ثریا سادات و کارگردانی بهاره خضر سواره، به مدت چهار روز در مهاباد اجرا شد. 

این نمایش با بازی فاطمه مومیوند، از ۳۰ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۲، در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهاباد به صحنه رفت. 

موضوع نمایش «هویت»، در خصوص تأثیر جنگ بر زندگی انسان‌ها و به‌ویژه زن‌هاست. در این نمایش، داستان زندگی زنی روایت می‌شود که دزدها، مدارک و پول او را که در حال مهاجرت است، می‌دزدند و این خود سر آغار مشکلاتی جدی می‌شود. 

عوامل این نمایش عبارت بودند از:

مشاور کارگردان: امید خاک‌پور/ دستیار کارگردان: آزاد کاکه ممی/ طراح صحنه: سینا جوانمرد/ طراح نور: محسن رجائی/ انتخاب موسیقی: شیدا شورنگ/ طراح پوستر: نوژین افشار/ طراح لباس: سمیه نوبهاری/ طراحی و اجرای گریم: شبنم راموز/ عکاس: حسین عزیزی و شهلا بابائیان.




مطالب مرتبط

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

|

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی که روز جمعه 15 دی، در حال کار در یک پروژه سینمایی در زاهدان سکته مغزی کرد و درگذشت، به مهاباد انتقال یافت و روز دوشنبه 18 دی، با حضور جمع بزرگی از هنرمندان و مسئولان، در باغ فردوس این شهر، به خاک سپرده شد.

|

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛  نمایشنامه « کارنامه بندار بیدخش » نوشته بهرام بیضایی و هدایتگری سعید زینالی در تاریخ 1 و 2 آذر  و همچنین 8 و 9 آذر 1402 با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای ...

|

نظرات کاربران