در حال بارگذاری ...

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی از فرهاد ظاهری عیادت کرد

امید خاک‌پور به نمایندگی از انجمن هنرهای نمایشی و‌ هنرمندان تئاتر استان آذربایجان غربی از فرهاد ظاهری عیادت و‌ تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان‌غربی، پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ امید خاک‌پور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی به همراه تعدادی از هنرمندان استان و شهرستان سردشت با فرهاد ظاهری از هنرمندان شاخص و محبوب طنز شهرستان سردشت دیدار و از با اهدا لوح تقدیر از او تجلیل کردند.

در متن لوح قدیر این هنرمند آمده است که:
«هنرمندان راستین این دیار شایستە آن هستند کە " قدر بینند و بر صدر نشینند". از سوی هنرمندان و مسئولان انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی ضمن ستایش و قدردانی بە خاطر سالها تلاش هنرمندانەی شما در عرصەهای بازیگری و گویندگی در تئاتر، سینما و تلویزیون ،از صمیم قلب آرزو می نماییم کە همان گونە کە شما در آثارتان بذر امید و نهال شادی در دل مخاطبان هنرتان کاشتید، دراین شرایط سخت بیماری خداوند متعال لطف و بزرگی خود را دریغ نفرمودە و موهبت سلامت و شادی را بە شما ارزانی دارد.
همراە با امید و دعای هنرمندان ، انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی این لوح تقدیر و قدردانی را بە شما اهدا می نماید.»

 

 




مطالب مرتبط

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

|

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

نمایش «هویت» به کارگردانی بهاره خضر سواره، از ۳۰ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۲، در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهاباد اجرا شد.

|

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛  نمایشنامه « کارنامه بندار بیدخش » نوشته بهرام بیضایی و هدایتگری سعید زینالی در تاریخ 1 و 2 آذر  و همچنین 8 و 9 آذر 1402 با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای ...

|

نظرات کاربران