در حال بارگذاری ...

نشست امید خاکپور با هنرمندان تئاتر شهرستان سردشت

بررسی عملکرد انجمن هنرهای نمایشی شهرستان سردشت و‌ پیگیری مطالبات آنان.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان‌غربی، چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲، با حضور رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان و امید خاک‌پور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان، نشستی صمیمی با هنرمندان تئاتر شهرستان سردشت برگزار شد.

در ابتدای نشست خاک‌پور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان ضمن ابراز خرسندی به جهت حضور در جمع حاضران در نشست گزارش مختصری را خصوص وضعیت و عملکرد انجمن هنرهای نمایشی استان ارائه کرد.

سپس در خصوص وضعیت فعالیت‌های نمایشی و عملکرد دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان سردشت مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه احمد زاده مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان سردشت به بیان اقدامات انجام گرفته و مشکلات و‌ موجود در حوزه تئاتر شهرستان پرداخت. سپس هر کدام از حاضرین به بیان مشکلات و کمبودها در خصوص اجراهای نمایشی پرداختند.

مشکلات سخت افزاری از جمله سیتم صوتی و نوری، در دسترس نبودن زمان و مکان مناسب برای نجام تمرینات، برگزار نشدن جشنواره‌های رامان و پوسپر در دو سال اخیر ار مهمترین مطالب عنوان شده بود.

سپس دکتر حسن حسن زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن عرض خیره مقدم از تلاش هنرمندان عرصه تئاتر تقدیر کرده و موارد مطرح شده از سوی هنرمندان را پاسخ داد و به تشریح مسائل و مشکلات مطرح شده پرداخت و در نهایت اعلام آمادگی خود را جهت برگزاری جشنواره‌های عنوان شده و رفع مشکلات موجود اعلام کرد.




مطالب مرتبط

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

|

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

نمایش «هویت» به کارگردانی بهاره خضر سواره، از ۳۰ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۲، در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهاباد اجرا شد.

|

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛  نمایشنامه « کارنامه بندار بیدخش » نوشته بهرام بیضایی و هدایتگری سعید زینالی در تاریخ 1 و 2 آذر  و همچنین 8 و 9 آذر 1402 با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای ...

|

نظرات کاربران