در حال بارگذاری ...

نمایش «میم» در شهرستان چایپاره به صحنه رفت

نمایش «میم» به کارگردانی آرش حسینی‌پور اصل، در شهرستان چایپاره روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی، نمایش «میم» به نویسندگی علیرضا غلامی و کارگردانی آرش حسینی‌پور اصل، در آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چایپاره، از از 5 تا 9 مهر سال جاری، به مدت 5 شب به اجرا درآمد.

نمایش «میم» بر اساس ضرب‌المثل معروف «کلاه خودت را قاضی کن»  است که در آن مردی جوان بنا به عذاب وجدانش، قصد پایان دادن به زندگیش را دارد و ...

 آرش حسینی‌پور اصل در نمایش «میم» بازی می‌کنند و دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: علی نوری، یاریگر: هادی‌جعفرزاده، نویسنده: علیرضا غلامی، صدا: علی نوری، طراح نور: وحید اکبری، طراح لباس: کوثر ماکویی و پری محمدزاده، طراح صحنه و دکور: علی محمدپور و محمد باقری، طراح پوستر و عکاس: علی تقی‌نیا، مشاور کارگردان: هاجر شفی‌زاده و سهند معصومی.
 




مطالب مرتبط

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی که روز جمعه 15 دی، در حال کار در یک پروژه سینمایی در زاهدان سکته مغزی کرد و درگذشت، به مهاباد انتقال یافت و روز دوشنبه 18 دی، با حضور جمع بزرگی از هنرمندان و مسئولان، در باغ فردوس این شهر، به خاک سپرده شد.

|

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

|

نظرات کاربران