در حال بارگذاری ...

دو اثر از استان آذربایجان غربی در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

نمایش‌های «به رای ئیوه چی بیکه‌م» و «پیاده رو» از شهرستان پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان ‌غربی، دو اثر از این استان در بخش رقابتی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافتند.

نمایش «پیاده رو» به نویسندگی و کارگردانی ایوب افشارنژاد از شهرستان پیرانشهر در بخش کودک و نوجوان جشنواره مریوان حضور خواهد داشت. هادی شکردی، فاطمه اختیاری، علیسان رضایی، سارا صادقی، ایدا افشاری‌نژاد و سارا رضازاده از بازیگران این نمایش هستند.

مصطفی جهانی (طراح موسیقی)، مرتضی پناهخواه (طراح فضا)، هادی لطفی (طراح پوستر و‌ بروشور) و عزیزه جلیلی (طراح لباس) این اثر هستند.

همچنین نمایش «به رای ئیوه چی بکه‌م - به نظر شما چکار کنم»، به نویسندگی پژمان شاهوردی و‌ کارگردانی زهرا فاروقی از شهرستان پیرانشهر در بخش آزاد جشنواره مریوان حضور خواهد داشت. مژده مولودی و‌ زهرا فاروقی از بازیگران این اثر هستند.

این دو نمایش از طرف دبیرخانه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی «زاب» شهرستان پیرانشهر به جشنواره مریوان معرفی شده بودند که پس از بازبینی مجدد به بخش رقابتی آن راه‌ یافتند.




مطالب مرتبط

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی که روز جمعه 15 دی، در حال کار در یک پروژه سینمایی در زاهدان سکته مغزی کرد و درگذشت، به مهاباد انتقال یافت و روز دوشنبه 18 دی، با حضور جمع بزرگی از هنرمندان و مسئولان، در باغ فردوس این شهر، به خاک سپرده شد.

|

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

|

نظرات کاربران