در حال بارگذاری ...

نمایش «عدالت» به زبان ترکی در ارومیه روی صحنه رفت

نمایش «عدالت» به زبان ترکی در حالی به روی صحنه می‌رود که با استقبال پر شور مخاطبان در شهرستان ارومیه مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی، نمایش عدالت به نویسندگی و کارگردانی عسگر عابدی با اقتباسی از چشم در مقابل چشم غلامحسین ساعدی از تاریخ 23 بهمن لغایت 2 اسفند ماه 1401 در سالن شمس مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد ارومیه به روی صحنه می‌رود .

عدالت نمایشی است  که با ورود جلاد شروع میشود و در اخر با کور کردن چشم هنرمند پایان می‌پذیرد.

در مملکتی که حاکم به خیال خود با کور کردن چشم مردم و سلب آگاهی از آنها، ظلم و استبداد خویش را پیش میبرد،نمایش جامعه ای را به تصویر میکشد که در آن نبود اتحاد و همبستگی باعث آزار و اذیت مردم و دوام ظلم ظالم می‌شود.

قاسم عیسی‌نژاد، مهین کاظمی،الناز صابری، بهروز نوزاد، علی پوراسد،مژگان آهن‌پنجه،اسلام‌عابدی، علی اصغرجعفرزاده  ، بابک نقی‌پور ینگجه ، ارشیا اصلانی و رضا پورجعفر در این نمایش بازی میکنند.
عوامل این نمایش عبارتند از: دراماتورژ : قاسم عیسی نژاد، دستیار کارگردان: لیلا اکبری، طراح صحنه: جواد صدقی، طراح‌نور: سپیده‌ محمدزاده، طراح‌موسیقی: امیر اسمعیل‌یار، طراح لباس: پروین رضایی و شبنم تی‌ماجچی، گریمور: سمیه صدقی، جبرائیل‌ملازاده، کارگوراف: بهنام اورمولو(ائلیار)، مدیرصحنه: سپیده‌ ناصر، منشی‌صحنه: کبری‌ بابایی، روابط عمومی:علی‌عزیزی، منیره حاج‌شاه‌ولدی




مطالب مرتبط

نظرات کاربران