در حال بارگذاری ...
با اعلام مدیرکل هنرهای نمایشی کشور

درگاه تئاتر آذربایجان غربی رتبه برتر تئاتر کشور شد

با اعلام کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگاه تئاتر آذربایجان غربی به عنوان درگاه برتر تئاتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی ، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه‌ای به علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ، پرتال تئاتر آذربایجان غربی  به مدیریت سعید عبدالهی  را به‌عنوان پرتال برتر و فعال تئاتر کشور در سه‌ماهه دوم سال 1401 معرفی کرد.

در متن نامه مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  آمده است:

بی‌شک حضور رسانه و تقویت و حمایت از پوشش خبری و رویدادهای هنری و بازتاب مطلوب آن، دارای اهمیت وافر مادی و معنوی در عصر رسانه است. رسانه به‌عنوان وزنه‌ای ارزشمند کارکرد ویژه‌ای در جامعه بشر امروزی دارد. در این راستا به‌پاس تلاش‌های صورت گرفته در این راستا، با نظر و تائید دفتر هماهنگی تئاتر استان‌ها، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و به پیشنهاد سایت ایران تئاتر، پرتال تئاتر استان آذربایجان غربی به‌عنوان پرتال برتر و فعال کشوری در سه‌ماهه دوم سال جاری از سوی این اداره کل انتخاب و معرفی‌شده است.

اینجانب این اتفاق میمون را به جنابعالی، همکاران و انجمن هنرهای نمایشی استان و تمامی هنرمندان تئاتر تبریک گفته و از خداوند منان برای همه فعالان تئاتری و شما آرزوی سلامتی و روزهای پرفروغ و توفیقات روزافزون و بالندگی تئاتر رادارم.

درگاه تئاتر آذربایجان غربی  از دی‌ماه 1394 فعالیت خود را با انتشار اخبار، رویدادها، گزارش، گفت‌وگو، نقد، یادداشت و ... از سراسر استان  آغاز نمود .مدیریت درگاه استان آذربایجان غربی از اردیبهشت ماه  سال 1398 به سعید عبدالهی محول شد که با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی  فعالیت خود را تاکنون ادامه داده است و در طی این مدت چندین بار از سوی اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران به‌عنوان درگاه برتر کشور انتخاب‌شده است.
سعید عبدالهی مدیر درگاه استان آذربایجان غربی از سایت ایران تئاتر به عنوان یک گنجینه با ارزش یاد کرد و گفت خبر، ماده اولیه ارتباطات اجتماعی را تشکیل می دهد.انسان برای دست یابی به زندگی بهتر، انتخاب راه مناسب ترِ فعالیت در صحنه اجتماع و پرداختن آگاهانه تر به مسئولیت های فردی و اجتماعی، همواره باید از حوادث و اتفاق هایی که در دنیای اطراف او روی می دهد، باخبر باشد. از اصلی ترین و مهمترین مسائلی که باعث می شود تا یک خبر در گروه اخبار خوب و مفید قرار بگیرد منبع خبر است که سایت ایران تئاتر به عنوان یک مرجع و منبع کاملا رسمی و معتبر همواره مورد اعتماد مخاطبان بوده و مورد استناد در تمامی مراکز و مراجع می باشد .ویژگی دیگر این سایت رویکرد آرشیو گونه ی آن است که اخبار تمامی رویدادهای تئاتر و هنرمندان این عرصه در جای جای کشور در آن ثبت میشود که بسیار کاربردی و حائز اهمیت است .جا دارد از زحمات تمامی دست اندرکاران و مسئولین این سایت به ویژه سرکار خانم میترا رضایی در دفتر هماهنگی تئاتر استان ها بابت تمامی زحماتشان و همچنین  همراهی و همکاری های بسیار صمیمانه امید خاکپور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی تقدیر و تشکر کنم .




مطالب مرتبط

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی که روز جمعه 15 دی، در حال کار در یک پروژه سینمایی در زاهدان سکته مغزی کرد و درگذشت، به مهاباد انتقال یافت و روز دوشنبه 18 دی، با حضور جمع بزرگی از هنرمندان و مسئولان، در باغ فردوس این شهر، به خاک سپرده شد.

|

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

|

نظرات کاربران