در حال بارگذاری ...
در نشست ماهانه انجمن هنرهای نمایشی چایپاره انجام شد

بررسی عملکرد و برنامه‌ریزی برای پیش برد اهداف ترسیم شده در حوزه تئاتر

با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، انجمن هنرهای نمایشی چایپاره، نشست ماهانه خود را در مهر ماه سال ۱۴۰۱ برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی، نشست ماهانه اعضای انجمن هنرهای نمایشی چایپاره با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چایپاره در راستای تقدیر و تشکر از اعضای انجمن برای عملکرد شش ماهه اول سال و برنامه ریزی برای شش ماهه دوم سال برگزار شد.
در ابتدای این نشست ناصر عصمتی رییس اداره فرهنگ و ارشاد چایپاره ضمن تشکر از فعالیت های شش ماهه اول این انجمن مواردی را یاد آور شدند که به شرح زیر است
_تلاش در جهت اجرای نمایشی هایی با موضوع آیین و سنت های ملی و میهنی
_فعالیت در راستای تحریر و اجرای نمایش هایی که آداب و رسوم منطقه را به نمایش در آورند
_تاکید بر حفظ شخصیت هنرمندی در چهارچوب اداره فرهنگ و ارشاد و هم در بطن جامعه

هادی جعفرزاده نویسنده انجمن هنرهای نمایشی از حمایت های بی دریغ ناصر عصمتی تشکر کرده و ضمن تقدیم نامه ای برای تقاضای ساعات تمرین انجمن در ایام هفته، گزارشی را برای فعالیت های پیش روی انجمن  به شرح زیر ارائه دادند:
_اجرای قصه گویی برای رده سنی کودکان
_متقاضی حضور در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی و ارسال نمایش های :خوشبختی مشروط،قصه های کوچک قلب های بزرگ،شلیک و شبگرد
_تمرین نمایش نامه های آخرین روزهای نوامبر ،در انتظار گودو و سیاهی محض

پری محمدزاده مسئول روابط عمومی انجمن از ثبت مدارک و مشخصات چند نفر از اعضای انجمن در سایت، برای صدور کارت هنر خبر داد. در انتهای این نشست که با حضور جمعی از فعالان انجمن هنرهای نمایشی برگزار شده بود، بعد از چند پیشنهاد و انتقاد و راهکار در جهت ترویج هنرهای نمایشی و ارتقا سطح این هنر در شهرستان، به پایان رسید.

 




نظرات کاربران