در حال بارگذاری ...

مجمع عمومی استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مشکلات موجود و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مجمع عمومی نمایندگان گروه‌های نمایشی در جلسه با هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان‌غربی، اعضای هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان متشکل از امید خاک‌پور (مدیر عامل انجمن)، بابک رستم زاده (دبیر انجمن)، سعید عبداللهی (عضو هیأت مدیره) و حامد اسماعیل وند (خزانه‌دار انجمن)، نشستی را با نمایندگان مجمع عمومی نمایندگان گروه‌های ثبت شده متشکل از امید پیروی اسلام رئیس مجمع، خالد حیدری نایب رئیس و هوشنگ بابایی دبیر مجمع برگزار کرد.

در ابتدای نشست خاک‌پور مدیر عامل انجمن خواست و سپس عملکرد و برنامه‌های انجام گرفته و در دست اقدام انجمن را از جمله؛ برگزاری جشنواره‌ها، نشست‌ها، برنامه‌های آموزشی، دیدارها و جایگاه انجمن به لحاظ فعالیتی در سطح کشور را تشریح کرد.

سپس خالد حیدر از اعضای مجمع ضمن گلایه از تأخیر در خصوص برگزاری نشست بعد از انتخابات، عنوان کرد تلاش‌های انجمن بر کسی پوشیده نیست، اما هماهنگی بیشتر انجمن با مجمع می‌تواند خیلی از ابهامات را رفع و همراهی اعضای مجمع نمایندگان در کنار اعضای هیأت مدیره انجمن می‌توانند در راستای مشکلات موجود گامهای اساسی بردارند و‌ در جهت اعتلای تئاتر استان موثرتر واقع شوند.

در ادامه هر کدام از اعضای حاضر در نشست نسبت به مسائل مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهاداتی از جمله؛ ارتباط بیشتر و نشست‌های بیشتر جهت همراهی و همفکری ارائه‌ دا‌دند.

در پایان نشست مقرر شد که در تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۱ نشستی دیگر جهت هماهنگی بیشتر و تعین زمان مشخص برای برگزاری مجمع سالیانه نمایندگان گروه‌‌های ثبت شده برگزار شود.




نظرات کاربران