در حال بارگذاری ...
با اعلام شورای سیاستگزاری جشنواره:

محمد خرد دبیر نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی «زاب» پیرانشهر شد

طی حکمی از طرف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلا‌می شهرستان، دبیر نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی «زاب» پیرانشهر شد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌غربی، به نقل از دبیرخانه نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی «زاب» پیرانشهر موسی نسبیحی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرانشهر، با صدور حکمی، محمد خرد از هنرمندان پیشکسوت تئاتر شهرستان را به عنوان دبیر نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی «زاب» پیرانشهر منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است: از آن‌جا که جشنواره استانی تئاتر خیابانی «زاب» پیرانشهر شد اولین رویداد هنرهای نمایشی به صورت جشنواره استان بوده و نمونه و ساختاری زیبا از تجارب و توانایی پیشکسوتان بزرگوار، تلاش و توان نوپدید هنرمندان جوان این میدان شمرده می‌شود؛ شایسته دیدیم که با عنایت به تعهد و تخصص، تجارب نوآوری مفید جنابعالی در این عرصه، مسئولیت خطیر دبیری نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی «زاب» پیرانشهر را بر عهده حضرتعالی، واگذار نماییم.
جشنواره استانی تئاتر خیابانی «زاب» پیرانشهر از ۱۵ الی ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۱ با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان پیرانشهر برگزار می‌شود.




نظرات کاربران