در حال بارگذاری ...
در نشست دفتر هنرهای نمایشی شهرستان مطرح شد

اجرای سه نمایش در چایپاره

با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و برای بررسی برنامه‌های انجام گرفته و در دست اقدام، نشست دفتر هنرهای نمایشی چایپاره با جمعی از هنرمندان تئاتر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان غربی، در شهریور ماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون دفتر هنرهای نمایشی شهرستان و جمعی از هنرمندان تئاتر، نشستی در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان چایپاره برگزار شد.

در ابتدای نشست تلاوتی چند از کلام الله مجید قرائت و سپس ناصر عصمتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه، از فعالیتهای انجام گرفته انجمن هنرهای نمایشی شهرستان از جمله اجرای دو نمایش «شلیک» و «خوشبختی مشروط» در تیر مال سال جاری، تشکر کرد و فعالیت های در دست اقدام را جویا شد.

در ادامه علی تقی نیا معاون دفتر هنرهای نمایشی دلایل برگزاری نشست را بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های انجام گرفته و در دست اقدام هنرهای نمایشی شهرستان از جمله: اجرای نمایش خیابانی «معبر»، اجرای نمایش «قصه های کوچک،قلب های بزرگ»، برنامه ریزی برای  اجرای نمایش «شبگرد»، برنامه ریزی و تدارک برای اجرای نمایش «جام آخر »، درخواست اعضای انجمن برای فعالیت در سالن آمفی تئاتر در تمام ایام هفته به غیر از روز های تعطیل تقدیم رضایت نامه های اعضای جدید انجمن به ریاست اداره، ارائه درخواست اجرای دو نمایش «شبگرد» و «جام آخر» به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان کرد. 
در ادمه نشست هادی جعفرزاده با کارگردانی دو نمایش «معبر» و «قصه های کوچک قلب های بزرگ» از اجرای این دو نمایش در روز های پایانی شهریور ماه خبر داد . 
 سپس علی نوری کارگردان و کوثر ماکویی بازیگر نمایش شبگرد از تمرین این نمایش در بیش از یک ماه اخیر خبر دادند و ضمن دریافت رضایت نامه نویسنده در خواست اجرای نمایش‌های مذکور را خواستار شدند.
همچنین هاجر شفی زاده کارگردان نمایش «جام  آخر» از روند همکاری اداره شهرستان و دفتر هنرهای نمایشی و تمرینات ابراز رضایت کرده و آمادگی گروه‌ اجرایی برای اجرا در روز های ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اعلام کرد.
ناصر عصمتی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در پایان این نشست از این فعالیت ها ابراز رضایت کرده و قول مساعدت هر چه تمام را به هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی دادند.




نظرات کاربران