در حال بارگذاری ...
در نشست هنرمندان تئاتر شهرستان پیرانشهر با حضور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان

ظرفیت‌های برگزاری جشنواره خیابانی «زاب» بررسی شد

آماده سازی بسترهای مناسب برای برگزاری نخستین تئاتر جشنواره خیابانی «زاب» شهرستان پیرانشهر.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان پیرانشهر در ۸شهریورماه ۱۴۰۱ امید خاک‌پور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان نشستی را با جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان شهرستان پیرانشهر برگزار کرد.

در این دیدار موسی تسبیحی رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان، ضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل انجمن و پیشکسوتان و هنرمندان حاضر در نشست از فعالیت‌های اخیر آنان به‌ویژه انجمن هنرهای نمایشی شهرستان در خصوص ساماندهی گروه‌های جوان و برگزاری کلاس‌های آموزشی تقدیر و‌ تشکر کرد.

سپس سکری مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان از همکاری و‌ همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان شهرستان تشکر کرد.

وی در خصوص برگزاری تئاتر خیابانی «زاب» شهرستان این‌چنین عنوان نمود که: این مهم به‌خوبی اتفاق نخواهد افتاد مگر با همکاری و همراهی هنرمندان تئاتر شهرستان و تشکیل دبیرخانه جشنواره در اسرع وقت خواهان شد.

سپس هرکدام از حاضرین در نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که خاک‌پور در پایان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر شهرستان پیرانشهر از زحمات و فعالیت‌های مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر هنرهای نمایشی  و هنرمندان تئاتر شهرستان تقدیر و تشکر نمود، خاک‌پور ضمن تشریح فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایشی استان از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی «زاب» شهرستان پیرانشهر ابراز خوشحالی کرد و افزود این جشنواره می‌تواند نقطه عطفی در راه ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر میان هنرمندان شهرستان شود که در کنار هم می‌توانند روزهای خوبی را برای تئاتر شهرستان و هنر شهرستان رقم بزنند.

وی اضافه کرد جشنواره خیابانی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌تواند نقش مؤثری در تقویت رفع و‌ معضلات مسائل شهری داشته باشد.

در پایان این نشست محمد خرد به‌عنوان دبیر جشنواره و شورش سکری به‌عنوان دبیر اجرای انتخاب و معرفی شدند.




نظرات کاربران