در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد

بررسی ظرفیت‌های برگزاری جشنواره طنز «قیزیل جام» در نقده

در نشست مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی با دبیرخانه جشنواره طنز «قیزیل جام»، ظرفیت‌های برگزاری جشنواره طنز «قیزیل جام» در نقده برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌‌غربی، جشنواره طنز «قیزیل جام» شهرستان نقده  ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ امید خاک‌پور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان نشستی را با اعضای دبیرخانه این جشنواره برگزار کرد و در خصوص ظرفیت‌های موجود در شهرستان به بحث و‌ تبادل نظر پرداختند.
در ابتدای نشست مراد‌پور دبیر جشنواره در خصوص اقدامات انجام گرفته و‌ در دست اقدام توضیحاتی را ارائه کرد.

سپس عباس‌نژاد رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان نقده تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده، مشکلات زیر ساختی و کمبود امکانات صوت و‌ نور را از عمدترین مشکلات موجود برشمرد.
در ادامه مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی، ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات انجام شده برگزاری جشنواره را تبریک گفته و از ظرفیت‌ها موجود شهرستان سخن گفت و با توجه به مطلب ارائه‌ شده، در خصوص رفع مشکلات موجود راهکارها و  پیشنهاداتی را مطرح کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی نقده، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان، کارشناس هنری اداره فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی نقده، دبیر جشنواره و دبیر اجرایی جشنواره از حاضرین این نشست بودند.




نظرات کاربران