در حال بارگذاری ...
در پلاتو هنر ارومیه اجرا شد

نمایش «کافه سایه» در ارومیه به روی صحنه رفت

کافه سایه به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی اکبر سبیلان اثری از گروه تئاتر ریتم در ارومیه به اجرا درامد .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی نمایش ; کافه سایه به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی اکبر سبیلان از تاریخ 24 تیر ماه لغایت 3 مرداد ماه 1401 در پلاتو هنر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد ارومیه به روی صحنه رفت و با استقبال پر شور مخاطبان مواجه شد . در این نمایش اکبر سبیلان ، هرمینه بارسنجی ، مجتبی غفاری ، محمد خیر خواه ، مهدی امیر ارسلانی و امیر پور احمد به ایفای نقش پرداختند .
نمایشنامه کافه سایه  نوشته ابراهیم عادل نیا نمایشی است اپیزودیک که روایتگر یک موضوع در سه بازه زمانی حال ، گذشته و گذشته ای دور تر است.(حال ، پهلوی دوم، قاجار) که در پنج پرده به نمایش درآمده. آنچه در ابتدای کار شاهدان هستیم کشمکش یک زوج جوان در یک کافه است .به دنبال آن در یک کافه دوره پهلوی شاهد مشاجره دو جاهل آن دوره وسپس در دوره قاجار شاهد مشاجره پدر و دختری هستیم که دقیقا موضوع هرسه اپیزود به موازات هم چیه صورت هم گون اتفاق می‌افتد که به ادامه نمایش و برگشت به اپیزود دوم و اپیزود اول پرده از رازها برداشته میشود .
کافه سایه داستانی درباره فساد و دروغ و خیانت و جنایت است .. حذف افراد جسور و وطن پرست در هر زمان و مکانی و برهه تاریخی روش خاص خودش را دارد ....

عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از : 
نویسنده :ابراهیم عادل نیا
کارگردان: اکبرسبیلان 
بازیگران 
هرمینه بارسنجی
محمد خیرخواه
مجتبی غفاری
مهدی امیر ارسلانی
امیرپورحیدر
اکبرسبیلان
مشاور کارگردان :کریم زنده روح
طراح صحنه و نور :وحید خداپرست
دستیار کارگردان:مجتبی غفاری 
دستیاران صحنه :سجادجبارزاده،
حدیث اسکندری
منشی صحنه:زینب زینالی
موسیقی .نوازنده‌ ویلون سل:امیر پورحیدر
طراح لباس :مریم صادقی
مدیرصحنه:یاسررستمی
مجری طرح :شیرزاد چاوشی
عکاس :ناصرمولایی




نظرات کاربران