در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان و هنرمندان

از پوستر نخستین جشنواره اتودهای نمایشی بوکان رونمایی شد

پوستر نخستین جشنواره اتودهای نمایشی بوکان با حضور اهالی تئاتر و مسئولان و جمعی از پیشکسوتان، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان غربی؛ در برگزاری مراسم پرده‌برداری از پوستر جشنواره افتخار میزبانی و حضور هنرمندان صاحب‌نام عرصه شعر و ادب و موسیقی و هنرهای تجسمی و اصحاب رسانه این شهرستان و پیشکسوتان هنرهای نمایشی بوکان، مهاباد، سقز، میاندوآب و شاهین‌دژ و همچنین نماینده محترم مجلس، بخشدار، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار و جمعی از مسئولین ادارات و حضور گسترده گروه‌های نمایشی و علاقه‌مندان تئاتر بوکان، برگی دیگر از تاریخ پر افت‌وخیز تئاتر این شهرستان را رقم زد.
این حضور معنادار اهالی هنر و جوانان تازه‌نفس با همراهی مردم و مسئولین، بعد از دو سال خاموشی سالن‌های نمایش و دوران سخت فراموشی هنرمندان، نوید فصل تازه‌ای از همدلی برای جان بخشیدن دوباره به هنر رنجور و شریف تئاتر این سرزمین است.
 
جشنواره اتودهای نمایشی، طرحی خلاقه و حرکتی موفق در چهارچوب اهداف آموزش نیروهای جوان و پیگیر این شهرستان تعریف‌شده است که در ۱۵ تیر با رونمایی از پوستر آن‌که درواقع شناسنامه نمادین این رویداد فرهنگی هنری است، وارد فاز اجرایی شد.
این جشنواره با ۲۷ اتود نمایشی که نگاه‌های متفاوت نسل جوان به مقوله نمایش و مسائل اجتماعی دارد با یاری پروردگار چهارم و پنجم مردادماه با هم‌کاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بار خواهدنشست.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران