در حال بارگذاری ...
در راستای هم اندیشی برگزار شد

نشست دفتر هنرهای نمایشی شهرستان شوط با کارگردانان

نشست مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان شوط با کارگردانان فعال در زمینه نمایش های مذهبی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی، دفتر هنرهای نمایشی شهرستان شوط نشست هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی در ۱۸ تیر ۱۴۰۱ با کارگردانان و سرپرستان گروه‌های هنری  فعال در زمینه نمایش های مذهبی  شهرستان شوط جهت برنامه ریزی و زمان‌بندی جهت اجرای برنامه‌های پیش بینی شده برای جشنواره تئاتر آئینی و مذهبی منطقه آزاد ماکو سال ۱۴۰۱، در محل دفتر انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان برگزار کرد.
طی این نشست میر مجید مصطفوی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوط برنامه‌های پیش بینی شده برای این جشنواره از قبیل شرکت در این جشنواره و میزبانی و همکاری نزدیک با انجمن هنر های نمایشی استان را تشریح کرد و خواستار ارائه نظرات و پیشنهادات اعضای جلسه شد.
سپس تمامی موضوعات مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم جهت اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها  اتخاذ شد و تمامی حاضران در جلسه به اتفاق نظر، اعلام آمادگی جهت همکاری‌های لازم را اعلام کردند.
در این نشست در رابطه با ساماندهی و برقراری نظم و انضباط هر چه بیشتر برای برگزاری این جشنواره و همچنین حضور هر چه پررنگ گروه‌های فعال در این زمینه و همکاری و همدلی و حمایت تمامی هنرمندان برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تصمیماتی اتخاذ شد.




نظرات کاربران