در حال بارگذاری ...
در کتاب «سال های پر از التهاب»

نمایشنامه اَخگر کولی نوشته کوهستان عبدالهی هنرمند مهابادی منتشر شد

کتاب «سال های پر از التهاب» که حاصل اولین دوره فراخوان ادبی قلم برتر بود توسط انتشارات وزین مهر و دل منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی نمایشنامه اَخگر کولی به نویسندگی کوهستان عبدالهی در کتاب «سال های پر از التهاب» منتشر منتشر شد. این کتاب حاصل اولین دوره فراخوان ادبی قلم برتر بود و توسط انتشارات وزین مهر و دل روانه بازار کتاب شد.
برگزاری فراخوان ادبی قلم برتر توسط مهران سُلگی و امید میرزایی و با همکاری نشر مهر و دل،  در سه بخش کوتاه ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، شعر نو برگزارشد.

از میان متون ارسال شده  آثار شایسته انتشار، توسط هیئت انتخابی معرفی و در نشر مهر و دل منتشر شد و در قسمت ادبیات نمایشی، نمایشنامه اَخگر کولی نوشته کوهستان عبدالهی از مهاباد هم پذیرفته شد.
گردآورندگان: امید میرزایی و مهران سُلگی 
عنوان: مجموعه داستان و نمایشنامه 
ناشر: مهرودل
پخش: چشمه 
نویسندگان: نیلوفر لهراسبی، غزل محبپور،احسان رسولیان ،کوهستان عبدالهی، کژال کریمیان، پوریا دژپور، محمد زند لشنی، مهرانه بلوچ، نرگس تاتاری، مهسا حمیدی، مروارید اسدی، سعید قلی زاده

آیین رونمایی از کتاب سال های پر از التهاب به گردآوری مهران سُلگی و امید میرزایی و با حضور استاد منوچهر اکبرلو و مقدمه‌ای از ایشان در این  کتاب که در مرکز رشد و گسترش هنر در تاریخ ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار و از نویسندگان آثار برگزیده تقدیر و تشکر به عمل آمد.‌




نظرات کاربران