در حال بارگذاری ...
به بهانه برگزاری جشنواره استانی تئاتر خیابانی نالشکنه

دیدار دکتر قطب‌الدین صادقی با هنرمندان بوکان

قطب الدین صادقی: اهمیت حوزه آموزش آکادمیک نمایش و آپدیت بودن هنرمندان حوزه تئاتر   

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان‌غربی به نقل از دبیرخانه نخستین جشنواره استانی خیابانی نالشکنه بوکان در ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ دکتر قطب الدین صادقی با هنرمندان حوزه تئاتر و نمایش دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر صادقی در این دیدار در رابطه با اهمیت حوزه آموزش آکادمیک نمایش و آپدیت بودن هنرمندان حوزه تئاتر صحبت کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه هنرمندان همواره باید در حال یادگیری و کسب علم در کنار تجربه باشند،باید در بین خود اتحاد و همبستگی داشته باشند.
صادقی در این رابطه بیان کرد که بدون اتحاد،همدلی و مشورت همدیگر در بین هنرمندان هیچگاه موفقیتی حاصل نخواهد شد.
صادقی در رابطه با محوریت هنر و اخلاق و اخلاق مداری در هنر افزود: امروزه همه یاد گرفته‌ایم که تک روی کنیم، زیر پای همدیگر سنگ بیاندازیم و همدیگر را قبول نکنیم، این در حالی است که هنرمندان اساتید صاحب سبک بزرگ دنیای هنر همیشه در عین تکاپو و رقابت، همچنان رفاقت داشته‌اند و به همدیگر کمک کرده‌اند.
در آخر با توجه به اینکه چهارم تیرماه سالجاری نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی نالشکینه در بوکان برگزار می‌شود، قطب الدین صادقی ضمن عرض تبریک برای برگزاری این رویداد هنری مهم و آرزوی موفقیت برای گروه‌های شرکت کننده از اهمیت برگزاری این جشنواره و رویداد‌ها گفت و بیان کرد که برگزاری این جشنواره‌ها برای اعتلای هنر تئاتر در منطقه و هنرمندان این حوزه بسیار مفید و مؤثر است.
دکتر قطب الدین صادقی نویسنده پژوهشگر و کارگردان مطرح کردستانی برای شرکت در آیین افتتاحیه نمایشگاه آجرهای لعابدار قلایچی در بوکان حضور پیدا کرده بود.




نظرات کاربران