در حال بارگذاری ...
در راستای هم اندیشی برگزار شد

نشست مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان نقده با جمعی از کارگردان‌های شهرستان

دومین نشست هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی با شهرستان نقده با کارگردانان و سرپرستان گروه‌های ثبت شده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان نقده نشست هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ با کارگردانان و سرپرستان گروههای هنری ثبت شده و فعال تئاتر شهرستان نقده جهت برنامه ریزی و زمان‌بندی جهت اجرای برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۱،در محل دفتر انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان برگزار کرد.
طی این نشست کمال مرادپور مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نقده برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۱ از قبیل برگزاری دوره‌های آموزشی و جشنواره‌های استانی و شهرستانی و شرکت در جشنواره‌های مختلف و اجراهای عمومی را تشریح کرده و خواستار ارائه نظرات و پیشنهادات اعضای جلسه شد.
سپس تمامی موضوعات مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم جهت اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها اتخاذ گردیده و تمامی حاضران در جلسه به اتفاق نظر،اعلام آمادگی جهت همکاریهای لازم را اعلام نمودند.
در این جلسه همچنین در رابطه با ساماندهی و برقراری نظم و انضباط هر چه بیشتر گروهها و همکاری و همدلی و حمایت تمامی هنرمندان و گروهها از یکدیگر و هماهنگی هر چه بیشتر با انجمن تصمیماتی اتخاذ شد.




نظرات کاربران