در حال بارگذاری ...
به عنوان آخرین اجرای جشنواره

نمایش " گور به گور " از شهرستان شوط به روی صحنه رفت

نمایش " گور به گور " به نویسندگی  میثم فرهمندیان و کارگردانی یاور علیپور از شهرستان شوط به عنوان آخرین اجرای جشنواره تئاتر نهال در شهرستان میاندواب به روی صحنه رفت .

به گزارش خبر‌نگار ایران تئاتر از استان آذربایجان‌غربی به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره استانی تئاتر «نهال» شهرستان میاندوآب نمایش " گور به گور " به نویسندگی  میثم فرهمندیان و کارگردانی یاور علیپور از شهرستان شوط به عنوان آخرین اجرای جشنواره تئاتر نهال در شهرستان میاندواب در ساعت 13 روز دوازدهم خرداد 1400 در محل پلاتو ی مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان میاندواب  به روی صحنه رفت .

خلاصه نمایش:

نمایشنامه" گور به گور" نوشته میثم فرهمندیان، روابط درهم گسیخته یک خانواده را به تصویر    می کشد که تبعات اختلاف و جدایی والدین باعث شده زندگی فرزندانشان نیز به شدت تحت تاثیر قرار گیرد... مادر و پدر خانواده که جدا از هم هستند و حال برای پر کردن خلا عاطفیشان و برون رفت از بحران پیش آمده، ناخواسته درگیر روابط ناسالم شده اند.. دختر خانواده"سما" نیز تحت تاثیر جنگ و جدالهای والدین و عدم تصمیم گیری درست در زندگی زناشویی از همسر خود جدا شده، فرزندش را سقط کرده و دچار حالت روان پریشی شده... پسر خانواده"سامان" نیز در لابه لای این درگیریها، نادیده گرفته شده و به دور از فضای گرم خانواده قرار گرفته؛ بنابراین گاها در مقام دفاع از مادر و منتقد نسبت به رفتارهای پدر و گاها در مقام تلاش  برای   سر و سامان دادن به وضعیت نابه سامان موجود تلاش می کند؛ ولی وقتی تلاشها نتیجه عکس  می دهد دچار جنون، استیصال و سردرگمی می شود..

عوامل نمایش : 
بازیگران : میثم حسن زاده ، رقیه محمد زاده ، سیما بازیار ، مهدی آذرشین 
منشی صحنه : سجاد مصطفی زاده 
مشاور : علی کاظم زاده 
طراح صحنه : علی حسین زاده 
طراح گریم : مهرداد بابازاده 
طراح نور : علی کاظم زاده 
مدیر صحنه : مهدی اکبرزاده 
آهنگساز : دکتر فرخ زاده لایق 
عکاس : معصومه شریف زاده 
پوستر و بروشور : مهدی آذر شین 




نظرات کاربران