در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه دومین دوره

آیین رونمایی از پوستر جشنواره استانی تئاتر «نهال» میاندوآب

با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان پوستر دومین جشنواره استانی تئاتر «نهال»  میاندوآب رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌غربی به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره استانی تئاتر «نهال» میاندوآب، ۶ خرداد ۱۴۰۱ در محل فرمانداری این شهرستان از پوستر دومین جشنواره استانی تئاتر «نهال» رونمایی شد.
آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر نهال با حضور صمد اکبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میاندوآب، محمود نیک مرام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب، امید خاکپور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان رشته نمایش برگزار شد.
در این آئین محمود نیک مرام گزارشی از اهداف، نیازها و چگونگی برگزاری جشنواره را تشریح کرده و به لزوم همکاری نهاد‌ها و ارگان‌های شهرستان میاندوآب تأکید کردند.
وی با اشاره به ظرفیت بالای میاندوآب بر دیده شدن فعالیت‌های هنری خصوصاً هنر نمایش تأکید نموده و افزود: باید به دنبال ایجاد ظرفیت‌های فرهنگی باشیم و در تولیدات فرهنگی به جذب اقشار مختلف جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
در ادامه امید خاکپور اظهار داشت: هدف‌‌گذاری‌های خوبی در جشنواره نهال داریم و تلاش زیادی برای برگزاری بهتر و هدفمند این جشنواره انجام‌شده است.
وی افزود: تمام تلاش این است که میاندوآب یکی از قطب‌های تئاتر استان و منطقه شود، هرچند این راه سختی است چراکه حرکت بزرگی بوده و نیاز به یک تلاش جدی و حمایت مستمر مدیران فرهنگی و اقتصادی شهرستان را دارد.
صمد اکبری ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان حاضر در جلسه، خود را مدیون مجاهدت‌های سیدالشهدای مقاومت دانستند و اعلام نمودند که از کلیه ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد هنری استفاده خواهند کرد.
دومین جشنواره تئاتر نهال میاندوآب از روز سه‌شنبه ۱۰ خردادماه جاری به مدت سه روز در محل سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب برگزار خواهد شد.
در این جشنواره ۸ گروه حضور خواهند داشت که دو گروه از میاندوآب و ۶ گروه از شهرهای دیگر استان خواهند بود.




نظرات کاربران