در حال بارگذاری ...
با استقبال مخاطبان

نمایش خیابانی «رکس» در خوی به اجرا در آمد

نمایش خیابانی «رکس» حقیقتی که در ذهن شکل می‌گیرد...

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان خوی نمایش خیابانی «رکس» نوشته: امیر زینالپور و با بازنویسی و کارگردانی: سام مصطفایی و بازی رضت سلامی و سام مصطفایی از ۲۹ فروردین الی یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرستان خوی به اجرا در آمد.
نمایش خیابانی رکس، نمایشی است که می‌تواند داستان واقعی یک شخص در شهر آبادان باشد، پسری روزنامه فروش که در کناری از خیابان دکه‌ی روزنامه فروشی به پا کرده و در حال فروختن روزنامه سفید است. با اعتراض خریداران که چرا این روزنامه ها سفیده؟! پسر یکه خورده و سپس به روایت حادثه تلخی که برایش اتفاق افتاده می‌پردازد. در عین حال که دکه‌ی روزنامه فروشی داشت اما با خیالپردازی وارد آنجا می‌شود و صندلی را که نمادی از  خواهرش است بیرون می آورد و با او در طول داستان به گفتگو و بحث و گردش و سینما رفتن می‌پردازد . خواهرش سلیمه فلج مادرزادی بود و عاشق سینما ...
سایر عوامل نمایش:
طراح و مجری دکور : علیرضا غلامی
افکت :  مبین زکی
طراح و مجری گریم : مریم مصطفایی 
طراح لباس : امیرحسین باغبانی
تصویر و تدوین : سینا مددی
گرافیست : سام مصطفایی 
موسیقی :  عالیم قاسم اف.




مطالب مرتبط

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی که روز جمعه 15 دی، در حال کار در یک پروژه سینمایی در زاهدان سکته مغزی کرد و درگذشت، به مهاباد انتقال یافت و روز دوشنبه 18 دی، با حضور جمع بزرگی از هنرمندان و مسئولان، در باغ فردوس این شهر، به خاک سپرده شد.

|

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

|

نظرات کاربران