در حال بارگذاری ...
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی

پوستر رویداد نمایشی « محرابیان» رونمایی شد

پوستر رویداد نمایشی« محرابیان» ( بچه های مسجد ) همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ۲۱ فروردین ماه سال جاری در حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان غربی، در آیین رونمایی این پوستر که با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، مدیر روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری ارومیه و معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی به همراه کارگردانان آثار نمایشی برگزار شد ، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان طی سخنانی بر عزم جدی حوزه هنری آذربایجان غربی در تبدیل مساجد به پایگاه‌های فرهنگی تأثیرگذار در جامعه تاکید کرد.

احد هوشمند قره باغ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تأثیر مساجد به عنوان محیط‌های موثر بر رشد و توسعه فرهنگی اجتماعی جامعه افزود:حضور هنرمندان متعهد در مساجد و ارائه آثار هنری در راستای تبلیغ مفاهیم دینی و انقلابی نقش بسیار موثری در هدایت آحاد مختلف جامعه دارد و بایستی با ارائه طرحهای کارشناسی شده به این مهم بیشتر از گذشته پرداخت شود.

رویداد نمایشی« محرابیان »(بچه‌های مسجد)از ۲۴ فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته با حضور ۱۱ گروه نمایشی در سطح مساجد استان آذربایجان غربی با مشارکت و همکاری واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،شهرداری ارومیه و کانون فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران