در حال بارگذاری ...
به همت دفتر هنر های نمایشی شهرستان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز جهانی و ملی تئاتر در شهرستان نقده

مراسم گرامیداشت روز جهانی و ملی تئاتر و نشست هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی و هنرمندان تئاتر شهرستان نقده برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی به نقل از دفتر هنر های نمایشی شهرستان نقده مراسم گرامیداشت روز جهانی و ملی تئاتر و نشست هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی و هنرمندان تئاتر شهرستان نقده و برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۱ روز چهارشنبه دهم فروردین در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

طی این مراسم تریبون در اختیار هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنرهای نمایشی قرار گرفت تا به ارائه طرح و برنامه و پیشنهاد و انتقاد بپردازند و اکثرا از عدم توجه کافی به بحث آموزش گله‌مند بوده و همچنین خواستار برگزاری جشنواره‌ی استانی در شهرستان نقده شدند.
 
کمال مرادپور مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نقده ضمن گرامیداشت روز جهانی و ملی تئاتر و همچنین تبریک عید نوروز به تمامی هنرمندان گفت: با هماهنگی های انجام گرفته، به زودی و بعد از تعطیلات نوروزی فراخوان کلاسهای آموزشی نه تنها در حیطه بازیگری بلکه در اکثر حیطه ها از جمله، کارگردانی، نمایشنامه نویسی، طراحی صحنه و ... منتشر خواهد شد و انتظار می رود با استقبال تمامی هنرمندان و هنردوستان مواجه شود.

مرادپور ضمن تقدیر و تشکر از حمایت مسئولین استانی و شهرستانی افزود: با توجه به درخواست برگزاری جشنواره طنز استانی در شهرستان نقده و پیگیریهای انجام گرفته، خبرهای خوبی در رابطه با این موضوع در راه است و به زودی پس از صدور مجوز کتبی از استان، فراخوان آن نشر داده خواهد شد.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی نقده همچنین گزارش مختصری از عملکرد انجمن در طی دو ماه اخیر  داد و گفت: در طی دوماه اخیر، با هماهنگی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقده اتاق جدید تحویل انجمن هنرهای نمایشی گردید که توسط خود هنرمندان بازسازی، طراحی و رنگ آمیزی گردید و از طرفی تجهیزات اصلاح نور سالن آمفی تئاتر آماده گردیده و در حال نصب می‌باشد.
وی در پایان از فعالیت همزمان شش گروه نمایشی در دو ماه اخیر جهت اجرای عمومی و همچنین شرکت در جشنواره تئاتر استانی نهال شهرستان میاندوآب تقدیر و تشکر نموده و خاطرنشان کرد: از تمامی هنرمندانی که با وجود تمامی کم و کاستی ها چراغ تئاتر شهرستان را روشن نگه‌داشته‌اند صمیمانه تشکر می‌کنم و مطمئنا با تلاش و همدلی و همکاری همدیگر تئاتر شهرستان نقده را به جایگاه اصلی خود همان روزهایِ طلایی در زمانهای نه چندان دور که سزاوارش است، خواهیم رساند.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران