در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان وجمعی از مسئولان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول انجمن هنرهای نمایشی نقده

حضور پر شور و صمیمی مسئولان و هنرمندان اصحاب رسانه در آیین تکریم و معارفه مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نقده.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان نقده سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان نقده با حضور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نقده، جمعی از مسئولان شهرستان نقده، پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نقده برگزار شد.

در ابتدای مراسم  سرهنگی رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی ضمن عرض خیر مقدم حاضرین از تلاش هنرمندان و مسئولان در حوزه هنرهای نمایشی شهرستان تقدیر نمود. سپس حصاری مسئول پیشین دفتر هنرهای نمایشی شهرستان نقده در مورد اقدامات انجام شده در دوره خود توضیحاتی را ارائه‌ کرد و در پایان برای مسئول جدید این انجمن آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه خاک‌پور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان مطالبی رو در خصوص جایگاه  تئاتر استان در سطح کشور و‌ضعیت تئاتر شهرستان نقده را در سطح استان عنوان کرده و برنامه‌های انجام گرقته و در دست اقدام انجمن هنرهای نمایشی استان را برای حاضرین نشریح کرد، همچنین در خصوص پیشنهاد برگزاری جشنواره «طنز» شهرستان نقده به صورت استانی توسط حاضرین، قول مساعد را جهت برگزاری این جشنواره پس از طی مراحل قانونی و اداری را دادند و از اهمیت این جشنواره برای ایجاد امید و نشاط  به جامعه سخنانی را ایراد کرد.

سپس حکم کمال مرادپور را به عنوان مسئول جدید هنرهای نمایشی شهرستان نقده اهدا نمود و ایشان نیز در مورد انتخاب خود و برنامه‌های آینده این انجمن توضیحاتی را ارائه کرد. همچنین دکتر سلیمان زاده و علوی از پیشکسوتان و مسئولان شهرستانی از سخنرانان این مراسم بودند و در خصوص اهمیت و جایگاه هنر تئاتر در جامعه مطالبی را عنوان کردند. در پایان از جمعی از پیشکسوتان و فعالین هنرهای نمایشی شهرستان نقده و امید خاک‌پور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی تجلیل شد.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران