در حال بارگذاری ...
با هدف رشد و شکوفایی هنر تئاتر

نخستین جشنواره شهرستانی نمایشنامه‌خوانی «برف» در پیرانشهر برگزار می‌شود

دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پیراشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نخستین جشنواره شهرستانی نمایشنامه‌خوانی «برف» را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌غربی و به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان پیرانشهر، طی جلسات و رایزنی بین هنرمندان تئاتر شهرستان با اداره فرهنگ و ارشاد و با هدف رشد و شکوفایی هنر تئاتر و نیز ترویج روحیه امید و نشاط اجتماعی، نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی برف در سطح شهرستانی و در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد.
در این جلسه از جانب هنرمندان به پاس قدردانی از زحمات رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، موسی تسبیحی به‌عنوان دبیر این جشنواره و شورش سکری به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره انتخاب شدند.
موسی تسبیحی دبیر جشنواره و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره خاطرنشان کرد که با توجه به پتانسیل موجود در بین هنرمندان شهرستان لازم دانستیم که با برگزاری این جشنواره بتوانیم فاصله ایجاد شده بین مردم و‌ هنر که بخش اعظم آن مربوط به همه گیری بیماری کرونا بود را کاهش داده و بستری فراهم آوریم که تا سال ها بتواند محفلی برای شکوفایی استعداد هنرمندان تئاتر باشد.
سکری، مسؤول دفتر انجمن هنرهای نمایشی پیرانشهر و دبیر اجرایی جشنواره نیز خبر از  انتشار فراخوان این جشنواره طی روزهای آتی داده و ابراز امیدواری کرد که با کمک مردم، مسؤولین و هنرمندان، بتوانند این رویداد را در تقویم سالیانه فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان بگنجانند تا هرساله شاهد برگزاری آن باشیم.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران