در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان

نشست اعضای انجمن هنرهای نمایشی چالدران برگزار شد

با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،مسئول دفتر هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان تئاتر، نشستی در شهرستان چالدران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان غربی و به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان چالدران،روز اول دی ماه ۱۴۰۰ با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان و جمعی از هنرمندان تئاتر،نشستی در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان چالدران برگزار شد. در ابتدای نشست تلاوتی چند از کلام الله مجید قرائت و سپس سعید عطارد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه،از فعالیتهای انجام گرفته و در دست اقدام هنرهای نمایشی شهرستان توضیحاتی ارائه دادند. وی پس از ارائه گزارش،به مناسبت هفته پرستار لوح تقدیری به جبرائیل آقایاری عضو انجمن هنرهای نمایشی که جز مدافعین سلامت شهر هستند،تقدیم نمود. در ادامه آذرطوسی مسئول دفتر هنرهای نمایشی موضوع نشست را خدمت اعضا یادآوری شد ودر موارد زیر به بحث و تبادل نظر پرداختند:
۱-برنامه ریزی جهت اجرای نمایش خیابانی با موضوع آب مایه حیات زندگی در هفته بازار شهر
۲-پیگیری مستمر کلاسهای آموزش بازیگری
۳-تصمیم گیری در خصوص اجرای نمایشنامه خوانی در شهر
۴-دیدار با فرماندار جدید این شهر و ارائه مشکلات هنر در چالدران
حاضرین در جلسه:
۱-سعید عطارد(رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی)۲-حجت آذرطوسی(رییس انجمن هنرهای نمایشی شهر)۳-جبرائیل آقایاری(نایب رییس و مسئول روابط عمومی)۴-توحید جعفرزاده(عضو انجمن)۵-طیبه حسین زاده(منشی انجمن)۶-رحمان سلیمانی(عضو انجمن)




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران