در حال بارگذاری ...
در میان استقبال گرم تماشاگران

«چاقوی دم کرده شب» در شاهین‌دژ اجرا شد

بعد از مدت‌ها به خاطر شرایط کرونایی تئاتر شهرستان شاهین دژ جانی دوباره گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از  استان آذربایجان‌غربی و به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان شاهین‌دژ، نمایش «چاقوی دم کرده شب» نوشته: رضا گشتاسب و کارگردانی: هوشنگ بابایی از ۱۱ الی ۱۵ آذر ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان شاهین‌دژ به روی صحنه رفت. «چاقوی دم کرده شب»، داستان اهالی است که براثر بارش شدید برف و آمدن سیل پل ارتباطی مردم با سایر مناطق قطع شده و مردم دچار قحطی شده اند و چشم بر دستان اسماعیل قصاب دارند که به واسطه او گاوی ذبح شود . گاو مریض است و کارشناس بهداشت اجازه نمی دهد. حال، «عامو غلو» صاحب گاو در زمانی بین مردگان و زندگان سیر می کند و حال اسماعیل با تهدید عامو غلو مخفیانه اقدام به ذبح گاو میکند، ولی....
این نمایش بعد از مدت‌ها که بیماری کرونا بر فعالیت‌های تئاتری سایه افکنده بود پر میان استقبال گرم مخاطبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اجرا در آمد و تئاتر شهرستان جان تازه‌ای گرفت.
محمد باقری٬ مرضیه خلیلی٬ کیوان اسمعیلی٬ نادر خیری ،نگین محمد پور ، آریا داداشوند،محسن محمد خانی و امیرحسین رضایی از بازیگران این نمایش بودند. همچنین آیدا پورسیفی٬ مبین رحمتی٬ کیان امیری' مریم عباس زاده ٬ علی شکوری٬ امیرحسین رشیدی٬ امیررضا پورحسنی٬ زهرا شهبازی و مسلم قنبرزاده بازیسازان این اثر بودند. سایر عوامل اجرایی نیز عبارت بودند از:
مشاور : نادر خیری 
سرپرست گروه: محسن محمدخانی
موسیقی زنده: ادریس رحمتی٬ حمیدرضا جمشیدیان٬ پارسا عراقی
افکت: سلمان رهگشا
مدیر صحنه: علی باقری
عکس و فیلم : مهدی نامی٬ امیرجسور٬ سارا دایی زاده
گریم: آیتک بابایی
دکور : وحید ثروتی
لباس: تهمینه فرشید
نور: محسن سبزی پور٬ دانیال صالح زاده
پوستر: هوشنگ بابایی
منشی صحنه: حامد یعقوب زاده
تدارکات: متین علیدوست.




نظرات کاربران