در حال بارگذاری ...

اجرای پایان دوره‌ی هنرجویان کلاس بازیگری در شهرستان نقده

اجرای کارگاهی تک گویی ( پلاتو سولدوز ) توسط هنرجویان بازیگری شهرام حصاری با حضور خانواده‌های آنان و جمعی از هنرمندان تئاتر شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان نقده به اجرا در آمد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان نقده اجراهای کارگاهی تک گویی ( پلاتو سولدوز ) توسط هنرجویان بازیگری با حضور خانواده‌های آنان و جمعی از هنرمندان تئاتر شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان نقده به اجرا در آمد. هنرجویانی که آثار خود را به اجرا در آوردند عبارت بودند از : رزیتا غفاری، فاطمه میرزایی، آیسانا پاشایی، سارا گل مولا، زهرا هوشمند و آیناز سعادت.
در پایان اجراها مجید نوری از هنرمندان  پیشکسوت تئاتر شهرستان سحنانی را در خصوص هدف از برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی رو مهم و یک نوع تئاتر درمانی عنوان نمود در ادامه از شهرام حصاری مدرس دوره تقدیر و‌ تشکر کرد. در پایان خانواده‌های  هنرجویان ضمن تشکر از برگزار کنندگان دوره عنوان نمودند که حامی فرندان خود جهت رشد و‌ شکوفایی هنر آنان و اعتلای تئاتر شهرستان خواهند بود.




نظرات کاربران