در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از خانوداده هنرمندان و هنرجویان برگزار شد

نشست انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پیرانشهر

در راستای پیگیری و رفع برخی از مشکلات هنرمندان و هنرجویان انجمن هنرهای نمایشی  پیرانشهر با جمعی از خانوداده هنرمندان و هنرجویان نشستی را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان پیرانشهر در ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پیرانشهر در خصوص پیگیری و رفع برخی از مشکلات هنرمندان و هنرجویان نشستی را برگزار کرد
در ابتدای نشست  پس از تلاوت چندی از آیات کلام‌الله مجید توسط ماموستا کلانتری،  آقای شورش سکری، مسؤول انجمن هنرهای نمایشی پیرانشهر طی سخنانی از خانواده‌ها درخواست نمود که پشتیبان هنرجویان باشند و ضمن اشاره به تقدس و بزرگی جایگاه فرهنگ و هنر و تاثیر آن در رشد شخصیت هر انسان، به خانواده‌های هنرجویان اطمینان دادند که مجموعه‌ی تئاتر شهرستان پیرانشهر همچون یک خانواده‌ی بزرگ درکنار یکدیگر برای اعتلای خود و‌ جامعه‌شان در تلاش هستند و جز اهداف فرهنگی و هنری، با هرگونه مباحث حاشیه‌ای بطور جدی برخورد خواهند کرد.
در ادامه‌ی این نشست پس از پذیرایی از مهمانان، تعدادی از خانواده‌ی هنرمندان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دفتر هنرهای نمایشی شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرانشهر نظرات خود مطرح کرده و در این خصوص با مسئولان و‌ بزگترهای تئاتر شهرستان به تبادل نظر پرداختند. سپس تسبیحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم حاضرین در نشست مباحث مطرح شده را جمع بندی و عنوان نمود که از هیج تلاشی جهت رشد و‌اعتلای تئاتر شهرستان دریغ نکرده و تمام توان خود را جهت رفع مشکلات موجود به کار خواهد بست. در پایان لوح سپاس و یادبودی از سوی انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد پیرانشهر به پاس زحمات خانواده‌ی هنرجویان تئاتر، به آنان اهدا گردید.




نظرات کاربران