در حال بارگذاری ...

چاپ کتاب «سینما تو گرافی و ویدئوگرافی» به قلم داریوش حیاتی

آشنایی با اصلاحات تخصصی سینما عکاسی و فیلم برداری و معرفی ساختار اصولی و سیستماتیک تجهیزات مدرن سینما توگرافی.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی استان دومین کتاب آقای داریوش حیاتی از نویسندگان و پژوهشگران استان با عنوان « سینما تو گرافی و ویدئوگرافی» در انتشارات ( سیمای قلم ) به چاپ رسید. داریوش حیاتی در خصوص کتاب خود این چنین عنوان کرد که : 
بالطف و عنایت لایزال الله متعال و علاقه فراوان به هنر سینما مشتاق آن شدم تا کتابی درباب دنیای هنر هفتم وآنچه را که مدتهای طولانی بود درجزوات قبلی به صورت نوشتار ویادداشت از منابع مهم و اساسی این عرصه بود شکر الله برقلم بیاورم تا امید است مورد استفاده ی همه عزیزان و دوستداران قرار واقع گردد.
این مجموعه راهگشای بسیاری از سوالات وچالش های هنرمندان رشته عکاسی و فیلمبرداری و دانشجویان رشته هنر سینما خواهد بود چرا که به عنوان موضوعی تخصصی وفراتر از آنچه که مخاطب انتظار آن را می رود به تحقیق وبررسی می پردازد.
درآخر توصه این حقیر به همه عزیزانم این که همواره ابواب علم و دانش برروی همه انسانها توسط خالق بی همتا گشوده است وهرکس مشتاق وطلب کسب علم ودانش است از الله بطلبد بلاشک او بخشنده و مهربانتر از آن چیزی است که در اوصاف بشر بگنجد.
داریوش حیاتی فارغ التحصیل و کارشناس ارشد رشته کارگردانی که دارای چندین تالیف ومقالات مهم در زمینه های مختلفی چون سینما – تئاتر – رسانه و فلسفه و حکمت هنراسلامی وفلسفه اسلامی و عرفان می‌باشد.




مطالب مرتبط

اثری از گروه تئاتر رقص عروسک شهرستان ارومیه

نمایش عروسکی «بزغاله زنگوله‌دار» در ارومیه به اجرا درآمد
اثری از گروه تئاتر رقص عروسک شهرستان ارومیه

نمایش عروسکی «بزغاله زنگوله‌دار» در ارومیه به اجرا درآمد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان‌غربی؛ نمایش عروسکی «بزغاله زنگوله‌دار» به نویسندگی بابک رستم‌زا‌ده و احسان احمدی تبار و‌ تهییه‌ کنندگی و کارگردانی بابک رستم زاده اثری از گروه ثبت شده رقص ...

|

مطالعاتی بر نشانه شناسی در سینما و هنرهای نمایشی

 جستاری بر نشانه شناسی
مطالعاتی بر نشانه شناسی در سینما و هنرهای نمایشی

 جستاری بر نشانه شناسی

داریوش حیاتی تازه کند*، نشانه‌شناسی، که موضوع آن چگونگی تولید معنا در جامعه انسانی است، به ابزاری برای تحلیل آثار هنری بدل شده است. عده‌ای هر نوع نشانه و درک آن را جز از طریق نظام نشانه‌شناختی زبان ...

|

نظرات کاربران