در حال بارگذاری ...

استقبال پرشور از فراخوان استعدادیابی در شهرستان ماکو

مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان ماکو از استقبال پرشور علاقه مندان به هنرهای نمایشی نسبت به فراخوان استعدادیابی این دفتر که با همکاری ا‌داره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماکو برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی، مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان ماکو با بیان اینکه انتشار این فراخوان با استقبال خوب علاقه مندان به هنر بازیگری روبرو شد، گفت: پس از انتشار فراخوان  ۳۰ نفر از علاقه مندان در این دوره حضور پیدا کرده و با انجام مصاحبه و تست میزان توانمندی و استعداد خود را سنجیده و برای گذراندن دوره‌های لازم اعلام آمادگی کردند.

جلیل‌‌زاده مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان ماکو  در پایان مرحله نخست این دوره، ضمن قدردانی از حضور پرشور علاقه مندان اظهار کرد: این دفتر با همکاری اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی ماکو و همچنین انجمن هنرهای نمایشی استان از هیج تلاشی برای رشد و‌ پویایی تئاتر شهرستان ماکو دریغ نخواهد کرد و تمام تلاش خود را با همکاری هنرمندان برای رفع مشکلات زیر ساختی تئاتر شهرستان بکار خواهد بست.

لازم به یادآوری است؛ این برنامه در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سالن کتابخانه‌ عمومی شهرستان ماکو با رعایت کامل پرتوکل‌های بهداشتی برگزار می شود.




نظرات کاربران