در حال بارگذاری ...
ترجمه‌ی مقاله‌ از زبان روسی توسط مترجم مهابادی

تئاتر آموزشی ابزاری برای بهبود کودکان دارای اختلالات گفتاری

ناصر بایزیدی مترجم روسی مقاله‌ای را تحت عنوان « تئاتر آموزشی ابزاری برای بهبود کودکان دارای اختلالات گفتاری » از زبان روسی به زبان فارسی.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان مهاباد ناصر بایزیدی مترجم روسی مهابادی از استان آذربایجان‌عربی مقاله‌ای را تحت عنوان « تئاتر آموزشی ابزاری برای بهبود کودکان دارای اختلالات گفتاری » از زبان روسی به زبان فارسی در مجله‌ی فروردین ماه ۱۴۰۰ نقش صحنه منتشر کرده است. در مقاله آمده است که :
‎این مقاله به مسئله‌ی ایجاد شرایط آموزشی - روانشناختی از فضای آموزشی در یک آموزش پیش دبستانی عمومی می‌پردازد و با توجه به سازماندهی مجدد ساختار سیستم آموزشی پیش دبستانی و‌ طور خاص ایجاد مراکز گفتار درمانی در مهد کودک‌ها به حل مسئله‌ ارتباط دارد. چون اقدامات اصلاحی گفتار درمانی به اندازه کافی تأثیر گذار نیست و‌ طور معمول محدود به اصلاح اختلالات گفتار بیرونی « تلفظ صدا » شده است یکی از اشکال تأثیر گذار برای سازماندهی فضای آموزشی فراگیر در یک سازمان آموزشی، تئاتر فراگیر برای کودکان است. این مقاله شرح مختصری از محتوای کار برای ایجاد تئاتر فراگیر در سازمان آموزشی دبستانی شهر رودا « استان سوردلوفسک » ارائه‌ می‌دهد.




نظرات کاربران