در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از مسئولین

دفتر انجمن هنرهای نمایشی شوط افتتاح شد

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان شوط دفتر هنرهای نمایشی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان آذربایجان‌غربی، در دوم اسفند ۹۹ با حضور، با حضور دکتر ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان شوط،  طی جلسه‌‌ی شورای اداری دفتر انجمن هنرهای نمایشی شوط افتتاح شد.
دکتر خدایاری مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در مورد آسیب های اجتماعی مطالب بسیار مهمی را  بیان کرد و به جایگاه هنرهای نمایشی در بیان خلاقانه و ایجاد راهکارهای مناسب برای حل این آسیب‌ها پرداخت، سپس به استعداد های هنری در هنر های نمایشی شهرستان شوط اشاره نموده و موفقیت های اخیر تئاتر شهرستان و حضور مؤثر و قابل قبول در  آنان را در سی و دومین جشنواره تئاتر استانی جشنواره را تبریک گفته، اعلام کرد تئاتر این شهرستان را بیشتر از پیش حمایت خواهیم نمود.

قربانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوط به بیان فعالیت‌های انجام گرفته و در دست اقدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پرداختند در پایان  جلسه حکم مسئولیت دفتر هنرهای نمایشی شهرستان شوط به آقای رضا عباسی اعطا شد . این اقدام بعد از سفر اعضا هیأت رئیسه انجمن هنر های نمایشی استان آذربایجان غربی  به شهرستان شوط و بررسی های صورت گرفته در خصوص وضعیت هنرهای نمایشی شهرستان شوط و هماهنگی‌های لازم با اداره کل فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی استان انجام گرفت.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران