در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اشنویه افتتاح شد

با حضور محمد باقر بابایی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  دکتر تمری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اشنویه، امید خاک‌پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان  و رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه دفتر هنرهای نمایشی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان آذربایجان غربی ، 17 دیماه سال جاری با حضور محمد باقر بابایی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  دکتر تمری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اشنویه، امید خاک‌پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان  و جناب آقای تسبیحی  رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه و بابک رستم زاد عضو هیئت رئیسه انجمن هنر های نمایشی استان  و جمعی از هنرمندان، دفتر هنرهای نمایشی این شهرستان افتتاح شد.
در شروع مراسم تسبیحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم مهمان، گزارشی را در خصوص و عملکرد و برنامه‌های انجام گرفته و همچنین مشکلات سخت افزاری آمفی تئاتر  مجتمع شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد. در  ادامه امید خاک‌پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان ضمن اشاره به برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط انجمن استان با تأکید‌ بر پتانسیل‌های موجود در شهرستان،  آسیب شناسی تئاتر شهرستان در گذشته را ضروری دانسته و ایجاد بسترهای آموزشی در حوزه‌های مختلف آموزشی را از برنامه‌های مهم این انجمن اعلام نمود. سپس دکتر تمری معاون سیاسی اجتماعی فرماداری شهرستان اشنویه اینگونه اظهار داشت که:  باید حرف دل هنرمندان شنیده شود که تا به توان تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های دقیقتر در حوزه‌ی فرهنگ و هنر داشته باشیم ، وی ضمن اشاره به مشکلات موجود در زمینه تجهیزات و امکانات مناسب اجرایی  عنوان کرد تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات انجام دهند و‌ هنر  را از عناصر بسیار مهم و تأثیر گذار جوامع بشری برشمرند.
در ادامه حسین خلیفه به نمایندگی از هنرمندان حوزه‌ی هنرهای نمایشی با اشاره به تاریخ هنر تئاتر در شهرستان کمبود امکانات سخت افزاری، تجهیزات اجرایی و آموزشی را از مهمترین مشکلات تئاتر شهرستان اشنویه دانست.
سپس محمد باقر بابایی اصل معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی استان بعد از شنیدن انتقادات و پیشنهادات هنرمندان حاضر در مراسم، به برنامه‌های انجام گرفته و در دست اقدام  اداره کل استان اشاره کرده و راهکارهایی را برای ایجاد شور و نشاط و پویایی هنرمندان جوان و جذب آنان به فعالیت‌های هنری ارائه نمود و‌ گفت مجموعه اداره تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات موجود به کار خواهد گرفت گرفت.
در پایان مراسم از مسئولان حاضر در مراسم حکم مسئولیت دفتر هنرهای نمایشی شهرستان اشنویه به حسین خلیفه اهدا و در انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان افتتاح شد.

این اقدام بعد از سفر اعضا هیأت رئیسه انجمن هنر های نمایشی استان آذربایجان غربی  به شهرستان اشنویه و بررسی های صورت گرفته در خصوص وضعیت هنرهای نمایشی شهرستان اشنویه و هماهنگی‌های لازم با اداره کل فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی استان انجام گرفت.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران