در حال بارگذاری ...
با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

سی و دومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان غربی آغاز شد

سی و دومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان غربی روز شنبه ۲۲ آذر ماه با حضور اعضا دبیر خانه ،هیات داوران و مسئولین محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان غربی ، سی و دومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان غربی روز شنبه 22 آذر ماه با حضور اعضا دبیر خانه ،هیات داوران و مسئولین محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز بکار کرد.

بر طبق مصوبه دبیرخانه جشنواره نمایش های راه یافته به جشنواره به صورت زنده و حضوری ،بدون حضور مخاطبان برای هیات داوران به اجرا درخواهند آمد و گروه های شرکت کننده طبق جدول زمانبدی در محل برگزاری جشنواره حضور خواهند یافت و پس از استقبال اعضا دبیرخانه و تقدیم و گل و عرض خوش آمدگویی آماده اجرا خواهند شد

استفاده از امکانات ضدعفونی محیط و سطوح ،استفاده از تب سنج قبل از ورود اعضا گروه ها به محل برگزاری جشنواره، تاکیید بر زدن ماسک و توزیع رایگان ماسک بین تمامی شرکت کنندگان در جشنواره ، استفاده از اسپری های ضد عفونی کننده دست و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط هیات داوران و اصحاب رسانه در حین اجرای نمایش و ... از تمهیدات دبیر خانه سی و دومین جشنواره برای حفاظت از سلامتی گروه های شرکت کننده و دست اندرکاران جشنواره می باشد.




نظرات کاربران