در حال بارگذاری ...
با حضور دبیر و اعضا دبیرخانه سی و دومین دوره

پوستر جشنواره تئاتر استانی آذربایجان غربی رونمایی شد

پوستر جشنواره سی و دوم استان آذربایجان غربی ، با حضور مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر و اعضا دبیر خانه جشنواره رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی، آیین رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان غربی برگزار شد .
این مراسم با حضور دکتر خدایاری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان، رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امید خاکپور دبیر جشنواره و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و همچنین سعید عبدالهی ، فردین میلانی و بابک رستم زاد اعضا هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان و با حضور اصحاب رسانه ، در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار شد.
در این جلسه بابایی معاون هنری اداره کل به شرحی از امورات انجام گرفته و همچنین چگونگی برگزاری جشنواره با توجه به شرایط حاکم بر جامعه  پرداخت و امید خاکپور دبیر جشنواره سی و دوم ضمن تقدیر و تشکر از همه ی اعضا دبیر خانه ، از میلانی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تشکر ویژه کر چراکه همواره در کنار هنرمندان بوده و در برگزاری جشنواره نیز مشارکت ویژه ای خواهند داشت . وی در خصوص زمان برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره از تاریخ 22 لغایت 25 آذر ماه 1399 با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه نیز به اهمیت برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در امور فرهنگی از همه ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد تا به امید خداوند شاهد شکوفایی هر چه بهتر فرهنگ و هنر این استان باشیم .

سپس دکتر خدایاری مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی اعضا دبیر خانه جشنواره ، حضور بیست و شش اثر در مرحله بازبینی آثار در دوران بیماری کرونا را به فال نیک گرفته و بر اهمیت برگزاری چنین جشنواره هایی در سطح شهر و استان تاکید کرد.

وی به فعال شدن هنر نمایش در شهرستان‌ها که با همت و کوشش اعضا انجمن هنرهای نمایشی استان حاصل شده اشاره کرده و آنرا قابل تقدیر دانست و خاط نشان کرد که ایجاد چنین بسترهایی در رشد و شکوفایی فرهنگی استان و کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت و از مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه قدر دانی کرد .

در پایان جلسه با حضور همه حاضرین، پوستر سیو دومین جشنواره تئاتر استانی رونمایی شد .




نظرات کاربران