در حال بارگذاری ...

اعضای هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی در اشنویه

نشست و دیدار اعضای هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی با مسئولان و هنرمندان تئاتر شهرستان اشنویه برگزار شد

به‌گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی اعضای هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی متشکل از : امید خاک‌پور «رئیس انجمن» سعید عبدالهی «نایب رئیس انجمن» بابک رستم زاده«عضو هیأت رئیسه» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای حضور خود در شهرستان‌های استان در جهت بررسی مشکلات، پیگیری مطالبات و همچنین بحث و تبادل نظر در جهت ارتقاء جایگاه‌ تئاتر در شهرستان‌ها و‌ استان در مورخه   ۹۹/۷/۹ در شهرستان اشنویه ابتدا نشستی را دکتر عبدالسلام مام عزیزی «فرماندار» شهرستان داشتن و در مورد وضعیت هنرهای نمایشی شهرستان اشنویه و راهکارهای توسعه و پیشرفت تئاتر در شهرستان به تبلدل نظر پرداختند و در پایان توسط فرمادار محترم شهرستان از فعالیت اعضای هیأت رئیسه تجلیل شد.
در ادامه نشست، اعضای هیأت رئیسه در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان اشنویه حضور یافتند و نشستی را رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقایموسی تسبیحی و همچنین جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر این شهرستان برگزار کردند.
 از مهترین مباحث مطرح شده در این نشسست میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 
- تشریح جایگاه تئاتر تئاتر استان در کشور.
- تشریح جایگاه تئاتر شهرستان اشنویه توسط اعضای هیأت رئیسه استان و هنرمندان شهرستان اشنویه .
- تشریح شیونامه‌های جدید در خصوص ثبت گروه‌های نمایشی، تشکیل دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی در شهرستان، برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی با توجه به شرایط بیماری کرونا.
- اهمیت و جایگاه ویژه‌ی ثبت آثار و فعالیت‌های نمایشی در سایت ایران تئاتر درگاه استان آذربایجان‌غربی.
- مشکلات بیمه هنرمندان در خصوص معرفی و روال اداری آن.
- تشریح فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام هنرهای نمایشی همچنین مشکلات موجود در خصوص ثبت گروه‌های نمایشی  توسط رئیس محترم اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه.
- مشکلات موجود در زمینه امکانات صوت و نور سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهرستان.
- بیان مشکلات و پتانسیل هنرهای نمایشی شهرستان تو‌سط هنرمندان حاضر در جلسه.
-  حضور مدرس‌های مجرب جهت تدریس به سبب اهمیت و جایگاه آموزش صحیح در تمامی رشته‌های هنرهای نمایشی در شهرستان اشنویه.
در پایان این نشست اعضای هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان به همراه رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی و هنرمندان حاضر از امکانات موجود شهرستان بازدید نمودند.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران