در حال بارگذاری ...

هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی در شهرستان چایپاره

به‌گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی اعضای هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی متشکل از : امید خاک‌پور «رئیس انجمن» سعید عبدالهی «نایب رئیس انجمن» بابک رستم زاده«عضو هیأت رئیسه» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای حضور خود در شهرستان‌های استان در جهت بررسی مشکلات، پیگیری مطالبات و همچنین بحث و تبادل نظر در جهت ارتقاء جایگاه‌ تئاتر در شهرستان‌ها و‌ استان در مورخه ۹۹/۷/۱ در شهرستان چایپاره نشستی را با حضور  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان تئاتر این شهرستان برگزار کردند.
 از مهترین مباحث مطرح شده در این نشسست میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 
- تشریح جایگاه تئاتر تئاتر استان در کشور.
- تشریح جایگاه تئاتر شهرستان چایپاره توسط اعضای هیأت رئیسه استان و هنرمندان شهرستان چایپاره.
- تشریح شیونامه‌های جدید در خصوص ثبت گروه‌های نمایشی، تشکیل دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی در شهرستان، برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی با توجه به شرایط بیماری کرونا.
- اهمیت و جایگاه ویژه‌ی ثبت آثار و فعالیت‌های نمایشی در سایت ایران تئاتر درگاه استان آذربایجان‌غربی.
- با وجود زیر ساخت مناسب در شهرستان متاسفانه بعد از افتتاح مجتمع در سال ۸۹ هنور راه سیستم صوت و نور راه اندازی نشده است.
- تشریح فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام هنرهای نمایشی همچنین مشکلات موجود در خصوص ثبت گروه‌های نمایشی  توسط رئیس محترم اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان چایپاره
- بیان مشکلات و پتانسیل هنرهای نمایشی شهرستان تو‌سط هنرمندان حاضر در جلسه.
-  حضور مدرس‌های مجرب جهت تدریس به سبب اهمیت و جایگاه آموزش صحیح در تمامی رشته‌های هنرهای نمایشی در شهرستان چایپاره.
در پایان این نشست اعضای هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان به همراه رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی و هنرمندان حاضر از امکانات موجود شهرستان بازدید نمودند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران