در حال بارگذاری ...

«جن گیر»در شهرستان شاهین‌دژ به صحنه می‌رود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر د راستان آذربایجان‌غربی نمایش «جن گیر» نوشته  کوروش نریمانی و کارگردانی هوشنگ بابایی اثری از کروه آی‌پارا در شهرستان شاهین‌دژ آماده اجرا می‌شود.
عباس دایی‌زاده رئیس اداره فرهنگ و‌‌ ارشاد اسلامی شهرستان افزود
این نمایش با همکاری این اداره بعد از ماه محرم و صفر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مجتمع فرهنگی و هنری حافظ شاهین‌دژ به روی صحنه خواهد رفت . در این نمایش فرشید همت زاده (جنابی) مرضیه خلیلی (پری) محسن یزدانی (فرادنبه) محمد حسین آرمیده (منگنه) محدثه جلیلی (مرمر) آیلین صدیقی (منشی) فاطمه طاهری (مرمر و بچه جن ) زهرا شهبازی و ملینا صحت و آرشیدا خدادادی و معصومه بابازاده (بچه جن ) به ایفای نقش میپردازند و تهمینه فرشید (طراح لباس و گریم ) حامد یعقوب زاده (نور) محسن یزدانی (دکور) ملینا صحت (منشی صحنه ) نیما احمدیان (صدا و افکت ) مبین نوروزی و علی فهامی ( تبلیغات و تدارکات ) مسلم قنبرزاده (موسیقی زنده) آی تک بابایی (آفیش و بروشور ) فرشید همت زاده (دستیار ) نادر خیری(مشاور) عوامل نمایش جن گیر می باشند . 
آقای بابایی کارگردان نمایش در خصوص داستان نمایش و شیوه اجرا اظهار کردند: این نمایش داستان زندگی زن و مرد خیاطی است که سعی دارند یک تولیدی و شوی لباس راه بیاندازند و در شغل خود پیشرفت نمایند و به مال ومنالی برسند و در این راه مجبور میشوند به خواسته های صاحبکارشان تن در دهند و با خرید هشتصد تا مانکن قرض بالا میاورند اماناگهان با حضور موجودات ما ورایی بنام جن در زندگی این زن و شوهر فضای کمیک و خنده آور همراه با ترس به وجود میاید . از نکات قابل توجه در اجرای نمایش ایجاد فضای فانتزی و بازی های فیزیکال و در گیری تماشاگر همزمان با  تخیل و واقعیت در یک اجرای کمدی وحشت با طراحی صحنه متفاوت  با اجرای یک گروه جوان و پر انرژی میباشد.




نظرات کاربران