در حال بارگذاری ...
با حکم مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

امید خاک‌پور دبیر جشنواره استانی آذربایجان‌غربی شد

امید خاک‌پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی به عنوان دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌غربی، پس از برگزاری نخستین جلسه‌ی شورای سیاستگزاری جشنواره تئاتر استان طی حکمی از طرف دکتر ناصر خدایاری مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی امید خاک‌پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان را به سمت دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان‌غربی معرفی کرد.
نظر به مشکلات پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا؛ جشنواره استانی در سال ۱۳۹۹ با شرایط متفاوت تر نسبت به سال‌های گذشته با توجه به شیوه‌نامه‌ها و دستور العمل‌های معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی ایران و با هماهنگی ستاد مقابله با بیماری کرونا برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

آثار جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، آسیب‌شناسی شد

بختیار پنجه‌ای، عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام ژیوار مهاباد، در نشستی تخصصی با حضور عوامل آثار اجرا شده در این رویداد، به آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلفی چون نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور پرداخت.

|

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

اجرای نمایش «هویت» در مهاباد

نمایش «هویت» به کارگردانی بهاره خضر سواره، از ۳۰ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۲، در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهاباد اجرا شد.

|

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

نمایشنامه «کارنامه بندار بیدخش» در ارومیه خوانش شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛  نمایشنامه « کارنامه بندار بیدخش » نوشته بهرام بیضایی و هدایتگری سعید زینالی در تاریخ 1 و 2 آذر  و همچنین 8 و 9 آذر 1402 با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای ...

|

نظرات کاربران