در حال بارگذاری ...
عملکرد انجمن هنرهانی نمایشی تکاب در سال 98

برگزاری دو دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

گزارش عملکرد انجمن هنرهانی نمایشی دفتر شهرستان تکاب  در سال ۱۳۹۸ از استان آذربایجان‌غربی منتشر شد.

به گزارش تئاتر استان آذربایجان‌غربی، حجت قاسم‌نژاد مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی دفتر شهرستان تکاب گزارش عملکرد این انجمن را در سال ۹۸ به شرح ذیل اعلام کرد.
ا - برگزاری جشنواره تئاتر مونولوگ شهرستان تکاب. با همکاری گروه نمایشی سپید شهرستان تکاب دررپرهای ۲۷ الی ۲۸ فروردین ماه۹۸ سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب.با حضور۹ اثر  نمایشی
۲-برگزاری دو دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان تکاب به تاریخ های ۲۵ لغایت ۲۷ تیرماه و۶ لغایت۷ شهریورماه۹۸

۳- برگزاری کلاس های آموزش بازیگری در ماه های تی و مرداد ۹۸ با حضور ۲۵ نفر از علاقمندان به این هنر.
۴-اجرای عمومی نمایش من هزار و یک شب زنده ام .به نویسندگی حمیدرضا قاسمی.و کارگردانی حجت اله قاسم نژاد افشار .در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب به مدت ۵ شب و ۳ سانس اختصاصی برای مدارس و دانشگاهها .درمهر ماه ۹۸.
۵-برگزاری کلاس آموزش بازیگری با مباحث مربوط به زبان بدن و بیان در آموزشگاه آیدین یول افشار با حضور علاقمندان در آذر ماه ۹۸.
۶- برگزاری جلسه مشترک با فرماندار و شهردار شهرستان تکاب در خصوص همکاری های دوطرفه و کمک به اهداف انجمن هنرهای نمایشی تکاب. 
لازم به توضیح است که متاسفانه به خاطر وجود مشکلات تاسیساتی و فنی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب قسمت عمده فعالیت های انمجن که برای شش ماهه دوم سال برنامه ریزی شده اجرا نگرددید.
 




نظرات کاربران