در حال بارگذاری ...

نمایش « سوپ بوقلمون » در مهاباد به صحنه رفت

به گزاش تئاتر استان آذربایجان‌غربی، نمایش «سوپ بوقلمون» جدیدترین اثر گروه تئاتر روانگه، به نویسندگی سیدامیر رستگار مطلق و به کارگردانی محسن ضیایی از ۱ الی ۷ آذر ۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مهاباد به روی صحنه می‌رود.

این نمایش برشی از زندگی آجودان اداره امنیت و جمع آوری اطلاعات محرمانه  ولادیمیر ولادیسکوف است ,  که در یک شعبه از این ادره  ,  در زیر زمین مخفی باغ وحش شهر کار می‌کند.

 او در این شعبه از اداره امنیت,  با مافوقش یعنی  ژنرال سرگئی آننسکی همکار است  و این  نمایش وقایع  ۵۰ دقیقه از زندگی آنان است در این زیر زمین ترسناک  که به نوعی مکان بازجویی و شکنجه مخلفین هم هست.

 در بیرون از مکان نمایش  ,  شهر شلوغ است و سه نفز از دنیایی بیرون این اتاق خاکستری  ,  بعلت وضعیت خاص بیرون و آشوبهای خیابانی  ,  وارد آن می شوند  و  ورود هرکدام از آنها  ,  زمینه ساز ماجراهای شیرین و کمدی می شود برای پیشبرد داستان  .

 یکی  مسئول باغ وحش طبقه بالاست ,  دومی سردسته شورشیان و سومی معشوقه  ژنرال. همه این ورود و خروجها زوایایی تازه ای از شخصیت ولادیمیر  و ژنرال  را آشکار می کند ,  اما نمایش در انتها بسیار غیر منتظره  پایان مییابد.

کسری ضیایی، سلام عیسی‌زاده، رزگار عبدالهی، رحیم شریفیان و دیلان قهرمان‌پور بازیگران این نمایش هستند.




نظرات کاربران