در حال بارگذاری ...

رونمایی از پوستر سی امین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی

دبیر سی امین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با ایران تئاترگفت: این پوستر که توسط حمیدرضا حمزه پور هنرمند ارومیه ای طراحی شده، از سوی دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر استانی انتشار یافته است.
محمد کاظمی افزود: حمزه پور گرافیست 27 ساله ارومیه ای است که از سال 1388 به طراحی پوستر و فعالیت های گرافیکی می پردازد.

بنا به گفته ایشان در این پوستر سعی شده به لحاظ سمبلیک و گرافیکی هر دو جنبه معنایی و هنری لحاظ شود. رنگهای اصلی موجود در پوستر برگرفته از پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران است و سوژه‌ی انسانی در حالتی از تعالی بسوی نور در حال بالا رفتن از پله های ترقی است و برای هر دهه از این پیشرفت یک پله در نظر گرفته شده است.
سی امین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی در بخش های رقابتی و غیر رقابتی از ششم تا هشتم شهریور سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه و تماشاخانه چی چست این شهر برگزار می شود.
'کریم آقا'، 'مجلس خستو شدن حملط'، 'ترانه ها تلخ تارا' و 'عاشقانه هایم را باد برده' از ارومیه به این جشنواره راه یافته اند که محمد خیرخواه، 'مرتضی نورپور و پیمان سلیمانی'، وحید حصاری و پدرام رحمانی به ترتیب کارگردانان این نمایش های صحنه ای هستند.
نمایش های 'عروسک' به کارگردانی علی قبچاق از نقده، 'نارین' به کارگردانی امید پیرو اسلام از مهاباد، 'ساری گلین و دلی عاشیق' به کارگردانی هوشنگ بابایی از میاندوآب و 'مرگ به روش نهنگ ها' به کارگردانی حجت الله قاسم نژاد از تکاب در این جشنواره شرکت می کند.




نظرات کاربران