در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان

نشست رئیس انجمن هنرهای نمایشی پلدشت برگزار شد

در راستای برنامه‌های ایام الله دهه فجر، با حضور جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی شهرستان پلدشت برنامه‌های ایام الله دهه‌ فجر برنامه ریزی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان پلدشت در ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ جلسه ای باحضور مسعود عبدالهی مسئول دفتر  هنرهای نمایشی شهرستان پلدشت به اتفاق سرپرستان گروه های هنری آذربایجان ، شاهد و آراز در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پلدشت با حضور علی اکبر منصوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدشت و داریوش حیاتی مسئول امور هنری آن اداره برگزار گردید در این جلسه منصوری ضمن اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دهه فجر از کلیه ی گروه های هنری خواست در این ایام با ارایه برنامه های بهتر از جمله اجرای نمایشهای متنوع کوشا باشند.

مسعود عبدالهی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پلدشت ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این انجمن گفت با تمام توان گروه های هنری این شهرستان بعد از چند ماه وقفه بخاطر بیماری کرونا با اجرای برنامه های متنوع از جمله تئاتر از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید عبدالهی  از عوامل گروه هنری آذربایجان پلدشت با اجرای نمایش «ملکوت» به نویسنده و کارگردانی داریوش حیاتی که درماه گذشته به مدت ۵ روز در سالن بصیرت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا کرد تقدیر نمود. و به خاطر استقبال مردم از نمایش ملکوت از این گروه خواسته شد در طول ایام دهه فجر هرشب نمایش ملکوت به اجرا گذاشته شود.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران