در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه دومین دوره

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌خوانی «آوای صحنه» میاندوآب مشخص شدند

با حضور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان، رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی میاندوآب و جمعی از پیشکسوتان و‌ هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌غربی، به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان میاندوآب آیین اختتامیه دومین جشنواره نمایشنامه خوانی « آوای صحنه » با حضور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان،رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی میاندوآب و جمعی از پیشکسوتان و‌ هنرمندان برگزار گردید.

آیین اختتامیه این دوره از جشنواره در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب با حضور محمود نیک مرام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب و دبیر جشنواره،غلامرضا قلی یان رئیس انجمن هنرهای نمایشی میاندوآب و دبیر اجرایی جشنواره و امید خاک‌پور مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی،هنرمندان و عوامل اجرایی جشنواره برگزار شد.
در ابتدای مراسم،پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن کریم،محمود نیک مرام طی سخنرانی به میهمانان جشنواره خیر مقدم گفتند و بیان کردند این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است و ابراز امیدواری کردند این جشنواره همه ساله برگزار گردد.
در ادامه غلامرضا قلی یان در سخنرانی خود از زحمات عوامل اجرایی جشنواره و هنرمندان و بازیگران جشنواره تقدیر و تشکر کرده و برگزاری این جشنواره را یک رویداد مهم در تاریخ هنر تئاتر میاندوآب دانستند و قول داد سال‌های اتی برگزاری جشنواره ادامه داشته باشد.
در ادامه مراسم «محراب مختاری»  امید خاک‌پور در سخنان خود از هنرمندان میاندوآبی به عنوان هنرمندان فعال تئاتر استان نام بردند و جایگاه هنر تیاتر میاندوآب را در استان ویژه و مناسب دانستند و عنوان نمود میاندوآب فعالیت‌های بسیار بزرگی را در طول این چند سال برداشته و در حال حاضر یکی از قطب‌های تئاتر استان و منطقه و در آینده نزدیک نیز به یکی از قطب‌های تئاتر کشور خواهد بود.
در ادامه تیزر جشنواره که به همت انجمن هنرهای نمایشی میاندوآب و توسط مسعود مطلوبی تهیه و تدوین شده بود پخش شد.
که در آن برش‌هایی از پشت صحنه تمرین تیاتر گروه‌های حاضر در جشنواره نمایش داده شد.


لوح تقدیر داوران
در ادامه مراسم دبیر و دبیر اجرایی جشنواره به همراه رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با اهدا لوح تقدیر از هیئت داوران جشنواره آقایان استاد حسینقلی ملک پور،برمک بشیری و سهند قلی یان تجلیل نمودند.

لوح تقدیر هیئت اجرایی
این مراسم با اهدا لوح تقدیر به مجید پهلوانیان،داریوش ملک پور و مسعود مطلوبی بعنوان هیئت اجرایی اولین و دومین جشنواره نمایشنامه خوانی آوای صحنه و همچنین به عنوان هیئت اجرایی اولین دوره جشنواره نهال و اقای کمال آزادی به عنوان هیئت اجرایی دومین جشنواره آوای صحنه و امیر امجدی به عنوان همکار اجرایی و رئیس انجمن ادبی حکیم خیام ادامه پیدا کرد.
جوایز ویژه هیات داوران
در ادامه جایزه ویژه هیات داوران به اسماعیل کریمی و رضا خروجیان بخاطر یک دهه فعالیت مستمر و اثر بخش در هنر تئاتر و اسما ستاری بخاطر خوانشگری خوب و روان در نمایش نمی‌دونم فردا چی میشه اهدا شد.
جوایز بخش تجلیل از خوانشگران منتخب زن
جوایز بخاطر حضور پر رنگ بانوان در این جشنواره و بخاطر تشویق و ترغیب بانوان جوایز این بخش به مژگان علیجانی،پردیس نائب زاده و پریا ندیریان اهدا شد
جوایز گروه‌های برگزیده
در نهایت جایزه ویژه هیئت داوران بدون اولویت به گروه‌های منتخب به بابک زهتابیان بخاطر نمایش گاو‌های بلاتکلیف و علیرضا بابایی برای نمایش لگد به عصر تراکتور اهدا شد.

مراسم جشنواره با گرفتن عکس یادگاری گروه‌ها با هیئت داوران و عوامل اجرایی به پایان رسید.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران