در حال بارگذاری ...
از سوی انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی

مهلت ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات تمدید شد

با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، آخرین مهلت نام نویسی  انتخابات  انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی، انجمن هنرهای نمایشی استان طی اطلاعیه‌ای مهلت ثبت نام را یک روز دیگر تمدید کرد، در این اطلاعیه آمده است که :
به اطلاع عموم گروه‌های ثبت شده‌ی نمایشی استان می‌رساند برابر ارسال نامه‌ی انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان که آخرین مهلت ثبت نام ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شده بود، با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا آخرین مهلت نامه‌ی درخواستی جهت کاندیدا شدن در یکی از بخش‌های انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان آخرین مهلت ثبت‌نام تا پایان وقت اداری ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد. لازم به ذکر است با توجه به فاصله‌ ۱۴ روزه برگزاری انتخابات مهلت درخواست کاندیدا شدن تمدید نخواهد شد. انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی.
انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌غربی در ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۰ با حضور ۳۰ گروه ثبت شده برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران